{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Nr. plade montering {{forumTopicSubject}}

Hej der ude

Er der nogen der har erfaringer med hvor krakilske politiet er mht. nummerplade placering?

Min tanke er at montere min nr. plade et stykke inde under mit undertray(når det bliver monteret), sådan ca så toppen af pladen kommer til at sidde midt over hjulnavet.
Jeg forestille mig også at jeg måske vil bukke den en smule rundt, så den mere følger dæk og undertray i facon. Jeg har naturligvis tænkt mig at der skal være lys på den og det hele, som der skal være.

Hvis der er nogen der har link til nogle billeder med en montering alá det jeg beskriver, må i meget gerne smide dem ind, for jeg kan ikke lige hitte nogen, selv om jeg da har set det adskillige gange på andre cykler. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nr. plade montering
  • #2   8. dec 2006 "Knækkede" nr.-plader er virkelig noget ordensmagten interesserer sig for. Jeg blev stoppet i sommers, og den flinke betjent startede med at betragte min MC bagfra, og kvitterede med en kommentar om, at der sparede jeg lige kr. 500,- - det er prisen for et "knæk"

• #3   9. dec 2006 Den skal være synlig i nat og dagslys fra 30 meter afstand... også fra høje køretøjer såsom lastbiler.. så det at gemme den ind under er noget lovens lange bødeblok siger fy fy til

Kommentér på:
Nr. plade montering

Annonce