1.803 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Opstart af MC- Efter længere Stilhed!! Opstart af MC- Efter længere Stilhed!!

Hej- Skulle prøve at starte min MC. Efter Længere tid, hvor den ikke har været ude og køre.. Men den er ikke nem at få liv i.. Cyklen står med benz og masser af batteri på. Og holder i varme.. HJÆLP: nogle gode ider?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstart af MC- Efter længere Stilhed!!
  • #1   30. jan 2005 prøv og dræn karbunaderne for gammel benzin måske??

• #2   30. jan 2005 enig der henning eller æter på spray kan osse gøre tricks

min har osse drillet ... men jeg fik osse starthjælp i en powergenerator og så startede dyret og 2 uger senere kunne den uden hjælp

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #3   30. jan 2005 Man kan til nød bruge lidt startspray (pronto eller lign.) eller evt. en lille slat alm. benz men du skriver det fint selv, du skal bare sørge for godt med tænding, god ny benz og fint med luft og så er det en god idé ikke at drukne den for voldsomt.......men den skal bare ha' nogle starttæv så....

Mvh. Anders

• #4   30. jan 2005 Hej.

Et frisk batteri
    Karbunaderne drænet/tømt for "flad" benzin
    Benzin hanen på PRI, et minuts tid
    Fuld choker på
    Hånden _væk_ fra gashåntaget,= ingen _gas_ overhovedet
    Start så svinet smiley

Hilsen Dennis

• #6   30. jan 2005 Hmmm... Lader til at ham Henning har glemt at den forestående forårs tur til Hospitalet kommer til at foregå i Suzi,s tegn....:))))...............Suzi forever!!!!!!!!

• #7   31. jan 2005 tja problemet kan også være at karb er tomme. ved ikke om kawa er lige så billigt og primitivt opbygget som honda, der nemlig heller ikke her pri på hanen. så er det af med slangen og hælde benz direkte i karb. det var samme problem min bror havde med sin bol´dor. skal passe på med hvad man sætter startkabler til. har hørt fra flere at spændingsforskel kan koste tændingsboks.

• #8   31. jan 2005 Tænding på og tryk på knappen og der er liv i en suzi på under 1 sek.

• #10   31. jan 2005 øhh., hvad er det nu lige mærket Suzuki fejler Henning??

• #11   31. jan 2005 tsk tsk....

• #13   31. jan 2005 håber aldrig jeg synker så lavt, at kritisere andres mc´er i en grad Henning gør...Måske har han ret- måske ikke!!!
    men om han så havde ret, burde man tie lidt hvis man er en voksen mand...et faktum er sten sikkert: Suzuki er DK´s mest solgte mc, og ja nok meget pga. prisen, men var det så katastrofe agtigt som Henning beskriver, ville de nye ejere måske sørge for atkommende mc´ister ikke valgte Suzuki, men et andet mærke. og jeg synes ikke vores forum her præges mest af utilfredse Suzuki ejere, hvilket det åbenlyst burde, da det er noget værre lort åbenbart. jeg kender MANGE suzuki ejere, men ingen af dem bærer din holdning og har katastrofe oplevelser som dig med deres Suzuki. har selv kørt Suzuki, og med stor glæde, så din attitude med "jeg er for sej for jeg har flest cykler herinde, og ikke en Suzuki" giver jeg ikke meget for.... dette indlæg gør mig nok upopulær, men Har læst dine Suzuki-voldtagelser FOR mange gange, og det er til at brække sig over!....

• #14   1. feb 2005 2 stk gsx 750, 1 stk esd 750, 1 stk gs 1000, 1 stk gsx-r 750, 1 stk gsx 1100 f og nu 1 stk gsx 1400 !!!!!!!!!!!!!!!!
    sÅ kære Henning L, hvis nogle skulle kende til de problemmer du mener at der er med suzuki er det da bla mig, men jeg er stadig glad for suzuki, det bør nævnes at jeg osse har haft et par kawaer og et par yamahaer som også tjente mig godt..
    Henning L har du ikke for travlt med at markedsfører din foretning her på siden ?

• #15   1. feb 2005 ja tror såmænd også Honda er af høj kvalitet.... men derfor behøves suzuki ikke være decideret total elendig som du skriver... husk siden er for folk der kører motorcykel, og ikke Ducati. så alle skulle da gerne være her og ikke føle sig trådt på. det er nu det rareste

• #16   1. feb 2005 punkt et har jeg aldrig hørt om problemer med 750motoren fra96. kun 600hvor knast strammeren var dårlig. men taget i betragtning af et simpelt spørgsmål om start vanskligheder til total nedrakning, af et (også mit favorit) mærke er lidt langt ude. virker som om en hvis person prøver at kompensere for noget andet. om det er misundelse eller en for lille tisser ved jeg ikke. men alle mærker kommer jævnligt med børnesygdomme. honda kawa zuki yam duc(de glemmer bare at kurere dem) osv. alt i alt ikke den store forskel. hvovidt nogle holder bedre end andre tror jeg beror mest på vedligeholdelse end noget andet. skal det være må der vel være en grund til at zuki er blandt de mest brugte til drag og anden voldtuning. men kunne jo være at der skulle oprettes et link til hvert mærke, så folk kan afreagere og få lettet deres barnligheder istedet for det her.

• #18   1. feb 2005 ja barnligt er der da,.... og så de overdrevne overdrivelser konstant, det blir det ihvertfald ikke mindre irreterende af, at læse... hvis man ikk har noget positivt at sige så hold tæt, tjener ikke til nogens formål sådan at blamere op. min mening.

Kommentér på:
Opstart af MC- Efter længere Stilhed!!

Annonce