{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

aprilia sr 125?? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg går med tanken om og købe en mc "scotoer" her til de kolde tider som skal fragte mig til arbejde og også et par små ture en gang imellem.. men vil lige høre er der okay skub i sådan en ? er vand til og køre på en 30/kmt scooter som dog er afdroslet og er det en som kan holde i motoren ? altså nu tænker jeg på alle de 30 og 45km/t scooter som er tunede de holder ikke i motoren og skal skrues i hele tiden...
men nogen som har nogle + og - ved sådan en maskine evt. andre " mc scooter" som i kan foreslå

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aprilia sr 125??
  • #1   4. nov 2006 hey mester. der køre ikke så mange mc scootere rundt i dk men den jeg er mest imponeret af er en honda inova 125cc.4 gear uden kobling (som kan HOLDE) ca 100 km/t. MVH TJM

• #3   4. nov 2006 INOVA 4-TAKT

• #4   4. nov 2006 Okay... jeg havde faktisk også en runner i tankerne men opgav da jeg ikke kunne finde nogen som var tilsalg kan ikke finde dem nogen steder

• #5   4. nov 2006 intet problem du skal bare skrive dit navn på en slut sedl i morgen så får du hvad du søger mandag?

• #6   4. nov 2006 thomas: tænker du på fra ny eller ??

• #7   4. nov 2006 jep du ved hvad du får og du har en garanti, iforehold til hvis du køber en gamel 2-takter, mvh tjm

• #8   4. nov 2006 oki men hva koster sådan en spritny runner ? og hvor kan de købes ?

• #9   4. nov 2006 ved ikke hvad en runner koster, men syns også du skal købe honda det er dem som laver de bedste 125cc scootere nu en runner er okay men ikke til vinter kørsel, mvh tjm

• #10   4. nov 2006 ANF125 koster 20K fra ny af.
    Du kan få en sprit ny Honda SCV 100 Lead med 4-taktmotor for 15K. Ca det samme som brugte SR125 står til på dba.

Ellers så søg på dba på alle motorcykler og skriv scooter.

/
    Jesper

• #11   5. nov 2006 SR125 går i std. trim ikke pisse hurtigt, men på den gode side af 100 er du ihvertfald sikret. Og så er det jo ikke noget der er presset voldsomt. Max omdrejninger er i tændingen begrænset til 9.800 ca så det går kun i stykker hvis du behandler det forkert.
    Reservele er som sagt billige og også nemme at få fat i. Og så er den ikke just kompliceret at skrue i heller.
    Der findes 172 ccm cylinderkit, krumtapper, karburatorer, membraner, udstødninger mm. Dem jeg kender herhjemme der har haft en har alle haft dem kittet og de yder typisk 20 + heste når de er skruet rigtig sammen, Altså mere end rigeligt effekt.

Og hvis du ikke selv har evnerne eller tiden for den sags skyld til at skrue i den. Og ikke gider at betale 400 i timen for at få en MC mekanikker til at kigge på den, som iøvrigt ikke aner ret meget om scootere, så er du velkommen til at give lyd fra dig. Det vil du helt sikkert ikke fortryde.

Kommentér på:
aprilia sr 125??

Annonce