1.248 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Prøve MC hos forhandler? Prøve MC hos forhandler?

Hej derude, har solgt min 2007 R6 for nylig, og kunne godt overveje at købe en S1000RR, nogen der ved om det er muligt at tage ud til en forhandler og prøvekøre en? er 28 år og har stort kørekort selvfølgelig. Ellers kræves der noget mere sikkerhed eller hvordan & hvorledes? skal siges jeg ikke har prøvet at købe mc eller bil af forhandler.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøve MC hos forhandler?
  • #1   31. okt 2015 mit bedste bud er ring og spørg

• #2   31. okt 2015 Det kan du sagtes,
    Prøvede en BMW s1000rr hos mp i Odense.
    Men ring i forvejen, så de lige kan gøre den klar.

• #3   31. okt 2015 Har prøvet mc ved MP i odense, der skulle jeg smide 3000 i kontanter for at prøve en mc. fik dem tilbage da jeg kom tilbage med uskadet mc.
    Hos Toftlund mc, har jeg prøvet bmw s1000rr uden problemer, men ved ikke lige om de har en du kan prøve pt. Men skader du mc, så koster det, men det gør det jo alle steder

• #4   31. okt 2015 Jeg gav intet, udover mit kørekort og så skrive på nogen papir med prøve og selv risiko. Har både været hos mp. Prøvede Yamaha hos ysr. Og hos ducati i Sorø. Sidste 2 steder kender mig godt, så der var det bare ud og trille

• #5   1. nov 2015 Normalt koster det intet, men du har som regel en selvrisiko på 10.000kr hvis du skader den smiley

Ring til forhandleren og spørg om den kan prøves, så de kan gøre den klar smiley

• #6   2. nov 2015 en selvrisiko ved prøvekørsel på 10k er helt hen i vejret.
    Der har for nogle år siden været et par sager vedr. selvrisiko ved feks. lejebil/lånebil og denne måtte maks være omkring de 3k.

• #7   2. nov 2015 alle forhandlere har en forsikring der dækker ved prøve kørsel,det andet er kun så du kommer tilbage efter dine penge. smiley

• #8   2. nov 2015 Kostede mig 8k i selvrisiko og et brækket kraveben da jeg smed en suzuki gsxr 750 2007 der havde gået 1500 km fra Enghave Motor. Fatter til den dag i dag ikke hvad der skete, forhjulet mistede greb i et sving ved 30-35 km/t efter 1 times kørsel, ingen grus/olie eller lignende.

Sure penge smiley

Kommentér på:
Prøve MC hos forhandler?

Annonce