564 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Mulig Fake ??? Mulig Fake ???

Ham, Per S ved godt nok ikke meget om sin egen mc, og han har rette noget med fælge/dæk til "Standard"

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2074

Hans anden mc som han heller ikke ved en skid om, er:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1555

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mulig Fake ???
  • #1   26. jan 2005 Hmmm Hmmm...

Bo jeg må nok give dig ret... det kunne måske godt lugte bare lidt... det er en lidt tynd beskrivelse... Man SKAL/BURDE vide noget mere om sin MC....

Men måske er dette bare et tilfælde at han ikke aner så meget om "sine" maskiner...

Er bare underligt at han ikke svarer på det spørgsmål du har skrevet til ham....

Rune D.

• #2   26. jan 2005 Kim L....

Nu ved jeg ikke hvem af os (Bo eller Jeg selv) du snakker til???

Rune D.

• per s
    per s Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Svar: 3
    #3   26. jan 2005
    Hayabosa [Roskilde gud hvor har du da travlt med andre tror sgu det er dig der her et problem jeg genere sgu da ikke din mc og dig så hvad er dit problem???

• per s
    per s Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Svar: 3
    #4   26. jan 2005 Hvad er engligt dit problem her. Jeg kan sgu ikke forstå du gider bruge din tid på at svine en til her inde og hvad jeg vil skrive om min mc`er ja det bestemmer jeg jo selv. Det med fælgene var en fejl jeg ikke viste det og jeg har købt den som en 800 marauder og kan se at de andre her inde også skriver 800 skal de så ikke svinse til

• #5   26. jan 2005 fight.. FIGHT!!!

• #6   26. jan 2005 tihi så ruller den igen. so what om der slipper en faker igennem. så længe han ikke sidder og sviner folk til, så lad dem dog lege med sig selv over det. min største tanke er om dette indlæg når ud af skærmen inden den næste er i skudsonen??

• #7   27. jan 2005 Haha, jeg føler mig truffet i den her tråd.
    Jeg ved absolut NADA om mc(hvad angår de tekniske ting), men jeg synes bare det er fedt at køre kværn.

>>Martin

Kommentér på:
Mulig Fake ???

Annonce