1.541 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

MC lift erfaringer. MC lift erfaringer.

Hej.
Tænker hente denne på fredag.
http://www.davidsenshop.dk/pi/Motorcykel-lift-400-Kg_1866462_74669.aspx

Kan man på nogen måde stille cykler uden central støtteben, og uden sådan en til bagdækket?

Vil bruge den til min kineser chopper, Konced KX

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC lift erfaringer.
  • #1   1. okt 2015 Vil mene du er nødt til at supplere med en baghjulsløfter for at stabilisere den, tvivler på at den til at spænde forhjulet fast med er tilstrækkeligt.

• #2   1. okt 2015 Den er kun 55cm i bredden, så det er næppe plads til at stille den på sidefoden.

• #3   1. okt 2015 Han den selv, fungerer rigtig godt.

Vi stropper på forgaflen, forhjulsholderen er IKKE nok! en baghjulsløfter kan også nå at stå på den hvis det er.

• #4   1. okt 2015 Stropper på forfafllen?

• #5   1. okt 2015 tror det kasper mener er at den bliver stillet lodret i forhjulsholderen og så får den en strop på hver side for at sikre den.
    Jeg har en der ligner den meget og det er ikke noget hvis det skal bruges ofte og til store maskiner, men omvendt er det jo heller ikke mange penge...har da haft min '42 wla stående på støttebenet deroppe, så det kan lade sig gøre...meen....

• #6   1. okt 2015 Okay. Har et lille garage værksted, så tænker sådan en vil være god, og så kan den jo bruges som bord når den ikke er i brug.

Har set et billed af en, der på boltede et stykke metal som side støttefoden kunne stå på smiley

• #7   1. okt 2015 Har den samme. Men duc kan lige stå der på støtteben. Men køb en baghjuls løfter. Så den står ordenligt fast og så drop støttebenet, den står bedre fast. Det er nemmere at arbejde med og du kan tjekke alt ordenligt fx olie stand og sådan:) husk at spænd den til i forhjulet.

Men det er en billig hydraulik, min virkede ikke, så fik nyt pedal sæt, så virkede det

• #8   1. okt 2015 Jeg har en magen til. Uden direkte at kunne svare på dit spørgsmål, så er selve kvaliteten og funktionaliteten ganske fin - den virker robust (selvfølgelig findes der dyrere og bedre alternativer), men til dén pris er der ikke noget, at betænke sig på.

55 cm bredde passer fint med min baghjulsløfter kan være der.

• #9   2. okt 2015 Samme slags som den jeg har, virker fint også uden centralstøttefod. Jeg skal så sørge for at pedal til sænkning, lige får et nyk op med foden, da den ellers tager højde stille og roligt.

Kommentér på:
MC lift erfaringer.

Annonce