1.524 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
19 Svar
Så er den tid på året kommet . skole start . Så er den tid på året kommet . skole start .
Hej alle,
så er der skole start,
husk det er
fra i morgen mandag af, husk at være extra obs. på alle de nye små poder der færdes på egen hånd i trafikken både til og fra skole, pas extra godt på dem,de er ikke vant til at at være derude på egen hånd.
og vær extra obs på div fart kontroller der også er sat extra ind, bla omkring div skolerne her de næste dage .
mvh
13 synes godt om
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 224 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 815
jan 2009
Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 546
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 65 Svar: 935
enig, men det fortæller da vidst mere om DR end busa?
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.671
Civil ude. De tog mig på motorvejen igår ved Køge. Betinget og bøde på
7500kr.
Super flink betjent og god service han gav
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
jun 2007
du har bare hjulpet til på hans kvote, og gjort finansministeren lidt gladere. så klart han ydede en god service
føler med dig.
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
pis .
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 240
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.671
Stille og rolig fyr og fortalte alt muligt om udstyret og sådan, hvordan jeg nemt kunne få mit kort igen. Har kun til mc
maj 2013
Følger: 16 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 378
fast kontrol.. så er det problem løs med for høj fartved skoler.
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 610
Problemet er jo, at politikkerne, høj som lav, har lovet skattestop - Hvilket ikke helt betyder det man måske skulle tro! Nææ nej, den rigtige betydning af ordet er: Vi lover vi ikke indriver flere penge via kildeskat, så vi kalder det istedet miljøafgifter, co2 forebyggelse, trafiksikkerhed, fedmereducerende madadgifter osv. osv. - Opfindsomheden har altid været størst hos os mennesker når det gjaldt enten en ny måde at slå hinanden ihjel på, eller opfinde nye metoder hvorpå vi kunne hugge penge fra almindelige mennesker!
maj 2013
Ved jeg alt om...
forstil jer at de fik penge for at køre ud til indbrud af forsikringsselskaberne så skulle i bare se, så alt det snak om politiet mangler penge og de er for mange timer på job, ville ophøre med det samme. hvor der er penge til staten og politiet er de hvor det koster holder de sig helst fra.
Men heldigvis er de fleste Dansker så kloge at de køre pænt når der er børn.. så lad os gøre det og de får ikke kr i kassen.
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 610
Problemer er med al respekt Hr. og fru Danmark der sidder hjemme i deres parcelhus og som ikke har foretaget sig noget der forhøjede deres adrenalin niveau mere, end et slag bridge på campingpladsen, hvor deres campingvogn har stået de sidste 30 år. Gud forbyde det at nogen skulle ønske at skeje bare lidt mere ud end dem, det må hellere forbydes, for når de kan undvære det, så må of "kan" vi alle jo!
Det er de samme mennesker der frygter at blive røvet af østeuropæiske bander eller slået ned af indvandrere, selv om de aldrig har mødt en eneste af nogen af delene i den lille kedelige flække de bor i...Men det er jo også ligegyldigt, for medierne siger jo at de er farlige og overalt, så hellere stemme på nogen der kan give politiet flere beføjelser til at overvåge os alle og fjerne endnu en bid af vores personlige frihed, i vores såkaldte retssamfund!
maj 2013
Sådan og det bliver slemt
jun 2007
jun 2007
jeg er helt enig, og er også af den opfatning det hedder, er du gammel nok til at køre for hurtig, så har du også råd til at betale det det koster. Det er lorte penge, og har kun mig selv at være sur på. Men filmen knækker når det bliver gjort til en indtægtskilde i stedet for øget trafiksikkerhed. Men ingen tvivl om at jeg har gjort noget jeg ikke må, og betaler da også uden at brokke mig
jun 2007
Men de skal ikke komme at sige, at når de gemmer deres kamera bag en busk på en øde landevej for at blitze, at dét er for at øge sikkerheden for nogen, for det er det bestemt ikke i mine øjne.
jun 2007
hvilken en af løsningerne synes du lyder finansiel, og hvilken lyder rent faktisk som noget der kunne nedsætte uheld Ca 500 steder i Danmark?
jun 2007
Så er den tid på året kommet . skole start .