Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring af MC
  • #1   16. jan 2005 hmm... decideret billig bliver det nok ikke, med kasko... men jeg hentede det bedste tilbud hos Top Danmark. der får du også 20% rabat, hvis du er medlem af touring club.

• #2   16. jan 2005 hej paw hvis du er over 26 og har kørt bil eller mc i eget navn i en periode så prøv fair. der har jeg fået en pris på en suzuki gsx 1100 ef til 1500kr for en ansvar. mvh allan h

• #3   16. jan 2005 Der er lige det med Fair forsikring, at de tit ikke er så "Fair" med deres forsikringsbetingelser. Sikkert derfor de kan lave deres forsikringer så billigt.

Har et eks : Jeg havde på et tidspunkt min bil forsikret hos Fair, med kasko og det hele. Hvis min bil blev stjålet, dækkede de kun hvis den var blevet stjålet fra en aflåst garage. Hvor tit er det liiiige det sker ????? og hvor fair er det lige ???? Ligeledes dækkede min indbo tyveri af min cykel hvis den var blevet stjålet fra aflåst lokale........

Det kan jo sevfølgelig vøre det forholder sig anderledes med mc forsikring, men læs nu grundigt betingelserne igennem inden du betaler, så du undgår ubehagelige overraskelser :o)

• #4   17. jan 2005 Prøv Tryg. Går den ind under deres costum/touring ting er den billig.

• #5   17. jan 2005 Mange tak for den godt råd !!

Paw

• #6   23. jan 2005 Hey...
    Har en suzuki gsx 600 ved godt det ikke er den samme men prøv lige at hør hvad jeg fik min forsikring til hos tryg.
    5100 kr årligt som første gangs kørende uden at have haft hverken bil eller cykel i mit ejet navn før så prøv tryg.
    Det er selvfølgeligt med kasko
    Ronny

Kommentér på:
Forsikring af MC

Annonce