{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nexx hjelme?
  • #1   16. maj 2015 Mener jeg har en liggende et sted, den sidder fint, men det er jo individuelt, havde den da på da vi kørte dele af tour de france ruten osv, tog den fordi den var den behageligste at have på, men ikke den sikreste.

• #2   16. maj 2015 Jeg kører med en Nexx Phantom, og den er VILDT lækker, havde en carberg carbon hjelm før og den fra Nexx er LANGT bedre smiley
    - du kan trygt købe sådan en smiley

• #3   17. maj 2015 Jeg har lige købt en NEXX XR2 Carbon hos FC Moto.
    Den er desværre i restordre, men glæder mig til den kommer!!! smiley

• #4   17. maj 2015 Købte den også smiley virker til og være god kvalitet ..

Fik 2 ekstra visirer med i mørk tonet forbedredt til pinlock. Skal dog ha spejlviser på min hvis nogle af jeg vil købe mørk tonet smiley passer på xr2'eren

• #5   17. maj 2015 Jeg gav 2800,- for hjelmen, 300,- for mørkt visir og ca. 100,- i fragt fra FC Moto.
    Hvor købte du din henne M T?

• #6   17. maj 2015 Jeg købte den af en kammerat, han havde vist købt den her i dk hos en forhandler for 2 år siden. Han havde dog aldrig fået denbrugt smiley Har bare aldrig hørt om mærket før.. Men åbenbart aldrig et mærke der rigtig er blevet solgt herhjemme udover få forhandlere..

• #7   17. maj 2015 Byttede min slidte og rigtigt gode Marushin Samura til en Nexx og det har jeg ikke fortrudt. Den sidder som støbt på hovedet. Vindstøj klares med ørepropper. Nexx er i øvrigt ejet af Kawasaki og de går nok ikke på kompromis med kvaliteten der heller.

• #8   17. maj 2015 Har selv en nexx xr2 carbon. Fin hjelm og fin pris. Gav 2100kr på ebay. Prøvede den naturligvis først hos mc hjørnet i hillerød så jeg kendte størelsen. Der ville de bare have 3500 kr for den.

• #9   17. maj 2015 Var ude at trille en tur idag og tilfreds indtil videre, dog svært og bedømme vindstøj i det blæsevejr smiley

Har lidt problemer med visiret og det plastic man Montere/afmontere det med ude på siden. Det går løst når jeg åbner og lukker hjelmen og falder til sidst af. Skete mens jeg var ude a kører. Nogle af jer der har prøvet det?

Skriv hvis nogle af jer vil købe mørktonet visir til pinlock. 150 kr stk. De sprit nye med film på..

• #10   17. maj 2015 Hej MT. Jeg har sendt dig en besked. Jeg er intereseret i et visir.

Kommentér på:
Nexx hjelme?

Annonce