{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Er i blinde her på MC.G, eller hvad??? {{forumTopicSubject}}

Chris, har lavet et indlæg hvor han gerne vil udfordres, fordi han har vundet en del, jeg har udfordret ham med begge mine mcer, og hvad sker der Chris føre suverent????????, prøv nu lige og stem rigtig istedet for den bambusraket af en riskoger til Suzuki hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, og hjælp en mand, som har verden,s to nok fedeste mcer som overhovet er bygget til dato hahahahahahahahaha, det er selvgølgelig, bare pis og papir det her, jeg elsker at lave sjov i gaden, fuck hvor jeg hader vinter nu gik det lige så godt med at køre mc også skal lorted i stalden????, men vi ses jo snart, når vi skal fryse røven af når Bakken den åbner, ses. mvh Jan k

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er i blinde her på MC.G, eller hvad???
  • #1   9. jan 2005 Tja, kunne jo kun stemme på Chris, da TL'erne er nogle af de fedeste og mest rå mc'er der endnu er lavet smiley

Men nu må vi se når din Harley bliver samlet..... det er jeg meget spændt på at se, for din Honda er kanon flot !!
    Bliver Harley'en færdig til bakken ?..
    Ses måske der inde :-).....bbrrrrr, det bliver koldt

MVH
    Jimmy

• #2   9. jan 2005 Hej Jimmy og Chris, jeg elsker og lave sjov og ballade, men jeg kan også blive alvorlig når der er fjolser og fake som vi skal have stemt ud, jeg har også en profil på bilG, og der er utrolig meget af det lort??????.

Ja Jimmy jeg glæder mig også som et lille barn til den er færdig, jeg kan godt fortælle jer den bliver fed, der kan min Honda ikke følge med, så meget kan jeg love, bare den farve jeg har valgt er for fed, det er en Peugeot perlemor mørkeblå farve, som skifter i farven når der kommer sol på, jeg når ikke Bakken og nenner heller ikke og køre så langt enu, da jeg mangler rigtig meget, og motor skal køres til, men jeg når at komme ind og lukke Bakken, så hvis ikke det sner og regner så kommer jeg på Honda. mvh Jan k

• #3   9. jan 2005 JAJAJAJA Chris hvis jeg ikke kan slå dig i udfordring, så kan jeg slå dig med mine gamle boksenæver hahaha.

Nej Chris jeg har skam meget respekt for din mc, kan godt forstille mig det er noget som sparker røv, har prøvet at køre på en Heosong eller hvordan fanen man staver det lort haha, det er godt længe siden jeg har hygget mig og haft det så sjovt, men den kan ikke bremse og vogler meget i høj fart i gennem svingene. mvh Jan k

• #4   9. jan 2005 Hvad? Jeg kan ikke høre hvad du skriver...

• #5   9. jan 2005 Ja jeg har også et par biler på galleriet, og det er utroligt at folk gider oprette fakes !!
    Det er sgu irriterende for os andre seriøse....
    Tror måske at det kunne undgås lidt hvis man kunne oprette sig som bruger UDEN mc/bil, ens profil skulle bare mærkeres på en eller anden måde feks en farve eller lignende, så man kunne se at man var "passivt medlem" når man skrev kommentarer osv.
    Man kan jo godt have interessen uden af gave mc, jeg synes personligt at det er meget lærerigt at læse kommentarer og indlæg herinde.

Det lyder godt med Harley'en !!! hvis den overgår din Honda, så har jeg MEGET store forventninger smiley

HYG DIG....

MVH
    Jimmy

• #6   9. jan 2005 ROTFL

• #8   9. jan 2005 Haha..... Det var jo det jeg sagde Jan, folk kan sgu godt se at det er stellet fra en kreidler florett du har gang i. Det er da derfor du får tæv.

Held og lykke

Hilsen
    Thomas

• #9   9. jan 2005 Jeg skal komme efter jer, både Chris og Thomas hahaha, og ja Chris det er dig som kommer tilbage med det største smil, når du har opdaget hvor mange kvinder som kigger efter en Harley, det kan de jo ikke nå når de skal kigge efter dit skrammel til en bulder kasse hahahahahahahahahahahahahahahaahahahaha.

Kommentér på:
Er i blinde her på MC.G, eller hvad???

Annonce