{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Blinde lastbilchauføre {{forumTopicSubject}}

Det var dog utroligt!!!!!!!
En kort tur på 25 km, og 2 gange oplever jeg at lastbilchaufører kigger direkte på mig og vælger at køre ud foran mig, nu var jeg "heldigvis" let påklædt så farten var derefter, og jeg kunne sagtens nå at bremse...... Men hvad fanden sker der???? For de ikke nok vædske eller hvad her i varmen???? Det burde være muligt at orientere sig til siderne når man er hævet 2-3 meter over den øvrige trafik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blinde lastbilchauføre
  • #2   20. jul 2006 ja det er rigtig træls har prøvet det for et på år siden han hade også set mig men kørte lige ud for and en , jeg måtte det svære ligge cyklen ned elles var jeg blevet kørt ned, man burte fagtis have noget på så både lastbiler og biler kan se en bedre og ved det er en motorcykel og ikke en knallert

• #3   20. jul 2006 Ja ved rødeport i Roskilde idag, drejede en venstresvingende lastbil lige ind foran i sidste øjeblik da jeg kom fra modsatte side og skulle til højre... Manden kan umuligt have været i tvivl om hvem der har forkørselsret... så han må have været blind! Klapnar!!

Kommentér på:
Blinde lastbilchauføre

Annonce