550 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Mike I
Mike I
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Til alle GS 500 ejere ... Til alle GS 500 ejere ...

Jeg har bokset en del med at min MC. Ved motorvejskørsel , efter en 10-15 min med god fart (120-30 stykker) er den gået i stå. Gassen har ligesom stået af. Jeg er kommer frem til en løsning som andre - der har oplevet det samme- måske vil kunne få brug for. På engelsk kaldes det fuel starvation - og er (har jeg fundet ud af) et kendt problem med GSérne (ikke alle - men på en del) Der leveres ganske enkelt ikke nok benz til karburatorne pga undertryk (eller noget ... ) NÅ men sagen er - (som har løst mit problem) at stille benzinhanen på PRI i stedet for ON. Så opstår undertrykket ikke og benzinen flyder som den skal ... Det har virket på min ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle GS 500 ejere ...
  • #2   13. sep 2006 ja PRI betyder PRIME og det er til at fylde benz i karbunaderne istedet for at vente til motoren selv trækker det ind .. bruges på cykler uden benzinpumpe og/eller insprøjtning,...

så det skal man ikke køre med under kørslen

tror også at det er din tankudluftning der er tæt

• Mike I
    Mike I Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #3   14. sep 2006 ja jeg var vist for hurtigt ude - dyret gik i stå 3 gange på vej hjem fra job (KBH - Roskilde) med tank på PRI. Har ellrrs støvsuget nettet for forslag til havd der kunne være galt og har på adskillige sider læst om prblemet med benzinenhanen / vacum - gas - stop. Tankudluftning siger i - hvordan fixer jeg det ?? Jer er rookie MCíst

OBS ! Læs følgende ciatat fra engelsk GS site "One reoccurring item of annoyance on the GS500 is the fuel petcock. Many emails talk about a fuel starvation problem which was remedied by placing the fuel petcock in the reserve or prime position. Some folks have replaced the stock petcock with a dry brake quick disconnect. However both of these remedies leave you without a reserve.

• #4   15. sep 2006 Så sæt den hellere på RES, og hold godt øje med hvor langt u har kørt på tanken.

Kommentér på:
Til alle GS 500 ejere ...

Annonce