Til alle GS 500 ejere ... Til alle GS 500 ejere ...
Jeg har bokset en del med at min MC. Ved motorvejskørsel , efter en 10-15 min med god fart (120-30 stykker) er den gået i stå. Gassen har ligesom stået af. Jeg er kommer frem til en løsning som andre - der har oplevet det samme- måske vil kunne få brug for. På engelsk kaldes det fuel starvation - og er (har jeg fundet ud af) et kendt problem med GSérne (ikke alle - men på en del) Der leveres ganske enkelt ikke nok benz til karburatorne pga undertryk (eller noget ... ) NÅ men sagen er - (som har løst mit problem) at stille benzinhanen på PRI i stedet for ON. Så opstår undertrykket ikke og benzinen flyder som den skal ... Det har virket på min ...
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 311
så det skal man ikke køre med under kørslen
tror også at det er din tankudluftning der er tæt
aug 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
OBS ! Læs følgende ciatat fra engelsk GS site "One reoccurring item of annoyance on the GS500 is the fuel petcock. Many emails talk about a fuel starvation problem which was remedied by placing the fuel petcock in the reserve or prime position. Some folks have replaced the stock petcock with a dry brake quick disconnect. However both of these remedies leave you without a reserve.
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
Til alle GS 500 ejere ...