{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Godaften til alle {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med en gs 500e jeg har valgt og sætte led blinklys på men med henblik på det virker når jeg aktivere blinklys lyser de kun de blinker ikke jeg har sat et andet relæ på et flasher 1w så mit spørgsmål er om hvad der kan være galt skal jeg ha et andet relæ måske et elektronisk relæ 10w håber i kan hjælpe mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godaften til alle
  • #1   16. nov 2016 Du skal have et specielt relæ til LED-blink, eller selv bygge modstande ind i systemet.

Det er noget med at den lille pære i ''instrumentbrættet'' kan drille LED-relæet, så det skal du også være opmærksom på.

• #2   16. nov 2016 Ja pæren har jeg pillet ud men de lyser kun jeg kan ikke få dem til og blinke jeg har nu bestilt et elektronisk relæ og må se om det kan hjælpe det vare bare rart og høre jeres mening og tak for svar

• #3   16. nov 2016 Jeg er ikke helt sikker på om jeg ved hvad et elektronisk relæ er? smiley alle relæer er vel elektroniske.

Men når bare det er et relæ beregnet til LED-blink,så burde det virke.

• #4   16. nov 2016 Ej der er noget forskel der er noget der hedder et flash led relæ også er der et elektronisk led relæ har jeg fundet frem til Men super fedt du kommer med et bud

• #5   16. nov 2016 Originalt relæ er styret efter strømmen der trækkes igennem det. Det kræver altså en hvis effekt før det blinker. Et elektronisk og nok mere korrekt kaldt et digitalt relæ er ikke afhængig af strømmen der bliver trukket over det. Lampen i dit instrumentbord burde med meget stor sandsynlighed ikke at ha noget at sige. Skift relæet og alle dine problemer er løst. Alt det med modstande er squ kun noget bøvl smiley så du har gjort det helt rigtige, nemlig at bestille et nyt relæ

• #6   16. nov 2016 Update lige med resultatet. Evt. hvad for et relæ du har købt, hvis det virker.

• #7   17. nov 2016 Super mange tak for svar det jeg glad for jeg skal nok skrive når det nye relæ kommer om det virker

• #8   19. nov 2016 Så kom det nye relæ og det virker ikke den vil ikke blinke den lyser bare så nu er næste spørgsmål hvordan man så gør håber i kan hjælpe mig

• #9   19. nov 2016 Er alle pærer monteret korrekt?

• #10   19. nov 2016 Ja jeg fandt fejlen jeg købte 2 modstande for sjov for og prøve om det virkede og bum så spiller det bare nu så der skulle et digital relæ på plus 2 modstande bag på så det virker nu håber der er andre der kan bruge den tråd her og tak for svarene fra alle

Kommentér på:
Godaften til alle

Annonce