{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Ansvar eller Kasko - Sportsbike {{forumTopicSubject}}

Hej McGalleri

Jer der kører sportscykler i 600 klassen, kører i med kasko?

vi taler om R6, CBR 600rr, ZX6R, Gsxr til ca. 50-70.000 kr

Skal i en alder af 22 år, give 9.800 om året med kasko, hvilket er billigt nok.
Men det er 1.400 om året i ansvar altså også. smiley

hvad er jeres erfaringer ?

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ansvar eller Kasko - Sportsbike
  • #1   20. apr 2015 I forhold til forsikringer skal du ikke regne på om du har råd til at have dem - du skal regne på om du har råd til at lade være.

• #2   20. apr 2015 Det vil jeg mene at det er en personlig mening som man må gøre op med sig selv og vad man vil betale men jeg vil mene at det er en go ting at have både kasko og ansvar på for man kan være uheldig smiley smiley
    Jeg køre med både kasko og ansvar og har altid gjort det i min lange karriere som mcist og jeg har kørt siden jeg var 22
    Mvh jens

• #3   20. apr 2015 Kasko all the way - ellers ville jeg sgu ikke kunne sove om natten. Der bliver stjålet motorcykler til højre og til venstre i øjeblikket smiley

• #4   20. apr 2015 Jeg har lige fået kasko på min . det gir sku en vis tryghed vis uheldet skulle være ude så alt ikk bare er tabt smiley

• Kristian C
    Kristian C Tilmeldt:
    apr 2012

Følgere: 4 MC-er: 2 Svar: 64
    #5   20. apr 2015 Køre kun ansvar på min 600RR. Kasko er sku for dyrt. MEN jeg køre også pænt, jeg ved jo godt hvem der skal betale hvis jeg ligger kanllerten ned. smiley

• #6   20. apr 2015 Har du råd til at miste den? Hvis, ja, så kun ansvar. Kasko kan aldrig nogensinde betale sig, hvis det kunne, ville forsikringsselskaberne jo gå fallit smiley

• #7   20. apr 2015 Under 100.000 kr = Ingen kasko
    Over 100.000 kr = Med kasko

• #8   20. apr 2015 Jeg ville som udgangspunkt altid tegne kasko på en motorcykel, hvis jeg havde lånt penge til at købe den for.
    Det ville være rigtig øv at den blev stjålet eller du styrtede, og du så står tilbage med resterne og et stort banklån smiley

• #9   20. apr 2015 Det er meget individuelt. Min cykel står bestemt ikke i over 100.000 - men jeg kunne ikke drømme om kun at ha' ansvar.

• #10   20. apr 2015 ... Det jo også det, at hvis man har en mc, med masser af kåbeværk, så koster det altså SKOJTEN, hvis du taber den i et sving og du skal have ny kåbe, eksempelvis.

• #11   20. apr 2015 Kommer meget an på hvor du bor?

Risikoen for at totalt skade i styrt, hvis du ved hvad du laver, og du bruger hovedet, er meget mindre end risiko for at blive stjålet/udsat for hærværk hvis den holder på en lille sidegade i et lejlighedskompleks.

Udentvivl kasko i så fald. ellers er ansvar fint.. den kan altid bygges op, og der er alligevel en stor selvrisiko på de fleste kasko selvskaber for unge, ex. på 7500... i så fald har du første år allerede 15900 kr til at genopbygge for ved uheld. og det er bare på første år..

• #13   20. apr 2015 Den står i aflåst rum, med videoovervågning 24/7 + lås, så der er jeg ikke så nervøs for. Det er nok mere fordi kåbedele koster kassen ved styrt. og der skyldes ingen penge, for ellers var jeg som #8 også gået med kasko.. det ender nok med en ansvar, og så køre med lidt mere omtanke smiley

• #14   20. apr 2015 nogle forsikrings selskaber har ansvar med tyveriforsikrings dækning

• #15   22. apr 2015 Jeg har kasko på min R6 og er 22 selv maskinen har en verdi af 90.000,- jeg ville ikke undvære en kasko, så er man lidt mere rolig med hvis der nu skulle ske noget men kommer jo an på hvor mange penge man har råd til at miste hvis uheldet er ude kontra det en kasko koster smiley

Kommentér på:
Ansvar eller Kasko - Sportsbike

Annonce