{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køreprøve
  • #2   5. sep 2006 Kørte stille og roligt. Husk at orientere dig, det er noget der bliver slået hårdt ned på. Og så skal du kunne svarer på de spørgsmpl han stiller.

• #3   5. sep 2006 Går de meget op i det tekniske til motorcykelkørekort??

For da jeg tog kørekort til bil blev jeg overhovedet ikke spurgt om noget som helst....

• #4   5. sep 2006 Det kommer an på den køresagkyndige, men generelt ja - de går meget mere op i det tekniske end til bil. Men det er jo bare udenadslære... det er ikke det store problem. Det der er flest der dumper på er manglende orientering; husk nu de højre-vigepligter! Og se dig 60 overskulderen når du skal dreje, skifte vognbane, klø dig i bollerne eller give fingeren til Rockere osv...

• #5   5. sep 2006 Ok....for jeg ved ikke så meget motorcykler nemlig. smiley

• #6   5. sep 2006 Hehe...det er vel som så meget andet....man lærer det og glemmer det igen. smiley

• #7   5. sep 2006 Kim H...Hvordfor lære det for derefter at glemme det igen.? Det forstår jeg ikke logikken i ...!! Nej det som kræves teknisk til en Køreprøve er vel det mindste man som motorcyklist må vide om sin maskine (absolut minimum). Men det er rigtigt at man af en eller anden mærkelig grund går lidt mere op i det tekniske på mc til prøverne end til kat B (bil) ,måske fordi det er nemmere og se og forklare tingene og fordi der jo i bund og grund er mere man jævnligt skal kontrollere på en mc end hvis man kører bil... Men Mads, tag det roligt tro på dig selv og kør ellers som din kørelære har lært dig så er jeg sikker på det er en smal sag for dig ..Held og Lykke...

• #8   5. sep 2006 jo tak skal prøve

• #9   5. sep 2006 Held og lykke med prøven. for det første tag det som en hver anden køretime, prøv at sige til dig selv at det er en god oplevelse-for at få nerverne i ro,
    *husk at holde tilbage for fodgængere der vil over feltet,
    * kør det tilladte -1 km/t, se at komme af sted fra krydsene i rask trav
    * forsøg som de andre siger, at " læse" trafikken på forhånd
    * måske det var en god ide at tage din teoribog frem og læse det med teknikken,istædet for at se de her kloge indlæg- vent med det til i morgen hvor du sidder og griner og er meget klogere og har "pappet" i hånden.
    ps. min datter har fået kortet for 3 mdr siden de gør en hel del ud af teori om selve cyklens udstyr. Sez på vejen pøjpøj

• #10   5. sep 2006 Det første du gør, er at skrubbe i seng og sove.

Når du kommer til prøve lytter du til hvad der bliver sagt eller spurgt om og svarer på det. Lad være med at forære mere viden væk end du skal, så siger du ikke noget ævl.

Når du kommer på cyklen, så køre roligt og velovervejet, og drej hovedet grundigt, når du ser til siderne og tilbage.

Gør du det og ellers kører som i køretimerne, så skal det nok gå.

Held og lykke, og kom så i seng smiley

Kommentér på:
køreprøve

Annonce