564 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

En undren... En undren...

Jeg har efterhånden længe undret mig over hvorfor ducatis motorcykler er så forholdsvis meget dyrere end de japanske eller andre italienske (Aprillia) for den sags skyld. I forskellige blade samt i dette forum har jeg læst mig til, at ducatis racercykler er skabt til banekørsel, hvor de er andre motorcykler overlegne.
Men hvorfor er det så, at de gang på gang taber i tests til de japanske på bane såvel som på landevej?
I næstsidste nummer af Bike lander 999s således på en sidste plads i dens gruppe..
Hvordan kan ducati markedsføre sine motorcykler som racermaskiner, når de gang på gang taber til andre mærker i diverse tests?
Mit endelige spørgsmål må så blot være; hvad får en Ducati-ejer til netop at vælge en Ducati?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En undren...
  • #1   2. sep 2006 Det er et spørgsmål om religion, jeg tilbeder Aprilia.

Har til foråret landet fedeste Falco med alt hvad der bimler og bamler. Alt i Öhlins, OZ, samt de bedre bremser fra en Mille R.

Jeg er V2 mand, sådan er det. Aprilia laver de, i mine øjne, fedeste af slagsen. I tests er de også bedre end deres konkurrenter.

Ducatister har deres grunde til at vælge Ducati( selvom jeg ikke kan se nogen gode af slagsen;oD)

• #3   2. sep 2006 hehe stradaen ligner noget de dresignede i søvne eller på et eller andet men de er jo en duc

• #5   2. sep 2006 LoL...

Jeg synz da at Duq'en er det frækkeste design...
    Og den slaks har jo sin pris...
    Og vil da' gi' "Strada" 100% medhold mht. "Korea-Bike's"..

;o)

• #7   2. sep 2006 Jeg er helt enig, det er et "religions" spørgsmål, man køber den bike man taber sit hjerte til,,lyder det ikke poetisk? :o)
    Og hvad angår korea-bike,,så er jeg sikker på at mange ejere af englændere og amerikanere og europæiske cykler i sin tid svor på af de ALDRIG skulle blive ejere af de dårlige japsere der pludselig oversvømmede mc-markedet..Og se hvordan det er gået,,måske gentager historien sig...

• #8   2. sep 2006 jeg tror at folk vælger ducati pga design... Ellers siger alle at det er en gang lort (undtagen ejerne) om det er sandt eller ej ved jeg ik, men når ejerne er tilfredse så kan de vel ik være helt dårlige smiley

Jeg HADER japanske cykler! køb nu Yamaha i stedet for!!!

Kommentér på:
En undren...

Annonce