En undren... En undren...
Jeg har efterhånden længe undret mig over hvorfor ducatis motorcykler er så forholdsvis meget dyrere end de japanske eller andre italienske (Aprillia) for den sags skyld. I forskellige blade samt i dette forum har jeg læst mig til, at ducatis racercykler er skabt til banekørsel, hvor de er andre motorcykler overlegne.
Men hvorfor er det så, at de gang på gang taber i tests til de japanske på bane såvel som på landevej?
I næstsidste nummer af Bike lander 999s således på en sidste plads i dens gruppe..
Hvordan kan ducati markedsføre sine motorcykler som racermaskiner, når de gang på gang taber til andre mærker i diverse tests?
Mit endelige spørgsmål må så blot være; hvad får en Ducati-ejer til netop at vælge en Ducati?
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.768
Har til foråret landet fedeste Falco med alt hvad der bimler og bamler. Alt i Öhlins, OZ, samt de bedre bremser fra en Mille R.
Jeg er V2 mand, sådan er det. Aprilia laver de, i mine øjne, fedeste af slagsen. I tests er de også bedre end deres konkurrenter.
Ducatister har deres grunde til at vælge Ducati( selvom jeg ikke kan se nogen gode af slagsen;oD)
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.592
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.982
Jeg synz da at Duq'en er det frækkeste design...
Og den slaks har jo sin pris...
Og vil da' gi' "Strada" 100% medhold mht. "Korea-Bike's"..
;o)
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.232
Og hvad angår korea-bike,,så er jeg sikker på at mange ejere af englændere og amerikanere og europæiske cykler i sin tid svor på af de ALDRIG skulle blive ejere af de dårlige japsere der pludselig oversvømmede mc-markedet..Og se hvordan det er gået,,måske gentager historien sig...
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 711
Jeg HADER japanske cykler! køb nu Yamaha i stedet for!!!
En undren...