692 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

RF600R RF600R

Hejsa, Håber på der er nogen der lige kan gi et par gode råd, jeg regner med at vil skifte mc til næste forår, jeg er blevet lidt vild RF600R men kunne godt tænke mig at vide hvad jeg lige skal være opmærksom på med dem, jeg har hørt lidt om 2 gear men ik hvornår det kan blive et problem..?
På forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RF600R
  • #2   1. sep 2006 Den RF600 jeg havde, den havde gået 62,000km uden gearproblemer.

• #3   1. sep 2006 Men mekker sagde at det med 2. gear var et problem både for rf900r og rf600r (har selv haft en 900) Hvis den bare en gang er sprunget ud af andet gear, så mener han at gearkassen ikke er mere værd end noget man kan kaste efter en gal hund... Det skulle efter sigende være rimeligt dyrt at lave... ca. 10000,-

/Jan

• #4   1. sep 2006 Min RF 600 R er til salg og 100% i orden ....

• #5   2. sep 2006 Jeg har aldrig hørt noget godt om RF600. Kender to der har haft en, og har selv kørt en tredie. Jeg ville købe en CBR600 i stedet for, men det er bare mig smiley

• #6   2. sep 2006 Har selv en RF600R og har ikke haft nogen problemer med den.. den har kørt ca. 67K nu.

• #7   2. sep 2006 Jeg må tilslutte mig Noe N, synes sgu at der har været for mange svagheder på de RF'ere, mest rent motormæssigt. Min egen havde jeg også kvaler med, og har fra andre hørt det samme. Dog er designet på dem (specielt kåben) superfrækt, med de Ferrari gæller på siderne.
    Hvis det skal være Suzuki så ville jeg spare lidt mere op og købe en Gixxer 600, om end den aldrig kommer op på omgangshøjde med en Cbr 600 smiley
    Det er ikke kun sagt fordi jeg selv kører Honda nu, men folk kan sige hvad de vil -der er altså en kvallitetsforskel, hvilket også afspejler sig i brugtpriserne på dem.

Kommentér på:
RF600R

Annonce