1.138 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

fik da 25 k tilbage på den kawasaki 250r. fik da 25 k tilbage på den kawasaki 250r.

Hej igen Ja hvis i husker det så var det mig der havde problemer med en forhandler og at den maskine jeg købte ikke kørte godt nok. fredag kørte jeg til forhandleren med den for anden gang fordi den ikke gik ordentligt og efter at have haft nogle træls oplevelser med sælgeren. Jeg læste loven om reklamationsret der hjemme og fortalte så forhandleren at jeg gerne ville have mine penge tilbage... han ville godt gå med til at give mig 25 k tilbage og efter han ellers ikke virkede til at have helt rent mel i posen sagde jeg ja til det. jeg havde givet 26 k for den med leveringsafgift. plus jeg havde fået den repareret og sat et nyt dæk på, på hand værksted til 2500 kr og dem ville han ikke give mig igen selvom det var ham der skulle have betalt dem i første omgang fordi at maskinen ikke gik ordentligt. Besluttede at få de 25 eftersom der åbentbart var noget nyt i vejen hver gang de havde rørt den. så ja jjeg mistede 3,5 k på det. men gad ikke have en mc ved ham når han skulle være på den måde. Han har tydeligtvis brudt købeleven og jeg overvejer nu og give ham en dårlig anmældelse på trustpilot og gå til fdm som i sagde jeg skulle mælde mig ind i, for at få de 2.5k tilbage. men ville lige spørge her om det er for dumt for 2,5k jeg er studerende og 2.5 k er derfor en halv månedsløn for mig og en ret dyr lærestreg.

Jeg har solgt min gamle yamaha ybr 125 og vil stadig gerne have en ninja 250 Med dens fed design og gode benzin økonimi, så overvejer nu og få en ny en eftersom det med xpedit var en dårlig oplevelse, og en masser spild af tid og bekymringer. har set en ny en til 40k og det virker da som en god pris. Nu står jeg jo lidt og mangler midt transportmiddel. Nogen der har andre eller bedre ider?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fik da 25 k tilbage på den kawasaki 250r.
Kommentér på:
fik da 25 k tilbage på den kawasaki 250r.

Annonce