Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC-kort køreprøve
  • #1   25. aug 2006 det er ikke ret meget... bare du har styr på dækmønster ( 1 mm. mindst) og hvordan du ser efter bremsevæske, benz olie osv., skulle de helst ikke spørge om andet smiley

Jeg blev slet ikke spurgt...

Held og lykke med køreprøven smiley

Line

• peter p
    peter p Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #2   25. aug 2006 Mange tak, men jeg mener bare det ville være rimeligt kedeligt at dumpe uden af have kørt en meter smiley

• #3   25. aug 2006 Få da din kørelære til at forklare det lige inden prøven, så burde du kunne huske det.. husk også at tjecke efter utætheder på bremse/koblings slanger.. Sagkyndie så på mig og sagde så, du ved nok godt hvordan man tjecker olie. Det var alt..

• #4   25. aug 2006 han kan vel også nemt finde på at spørge til lyset og hvordan bremserne og styrtøjet skal virke. Fik selv den store tur i det hele til bil, selvom jeg rodede godt rundt i meget af det bestod jeg alligevel.

• #5   25. aug 2006 kørerlæren plejer og gå det igennem på den sidste time man har inden prøven, det gjorde han med mig..

• #6   25. aug 2006 Her er noget du sikkert kan bruge: http://bilskolen.dk/mckontrollisten04.pdf

• #9   25. aug 2006 "Hel og ubeskadiget" er de gyldne ord smiley jeg lærte en teknik... rør ved tingene på motorcyklen... Dels ser det ud som om du virklig føler for det (de er jo også vilde med MC'er) og dels kan du hvis du bliver spurgt om noget om bagbremsen ved at røre ved den måske lige huske at peralen skal være ru.. og så gå videre til trækstangen (med mindre den er med hydraulik) sige at den ikke må have uautoriserede bøjninger.. og så vidre til grader...
    Det ligger sådan at den motorsagkyndige (hvertfald i Århus) har nogle kort hvor der f.eks kan stå "styr min 55 cm bredt" så spørger han dig hvad du kan sige om styret og fisker efter det svar... så du skal bare snakke løs, og HUSK AT RØRE!!!!

• peter p
    peter p Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #10   25. aug 2006 Mange tak alle sammen!

• #11   25. aug 2006 Og forresten, held og lykke til prøven!! smiley

• lasse t
    lasse t Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Svar: 1
    #12   25. aug 2006 Held og lykke!

da jeg var til prøven, for 14 dage siden, det eneste han spurgte til var hvordan hornet virker! smiley

Kommentér på:
MC-kort køreprøve

Annonce