{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "bagagerum"
  • #1   22. dec 2014 Ja det lan du jo finde ud af via ham google, du ved, gøre lidt selv...

Ellers er Thansen ret billige med bokse.

• #2   22. dec 2014 Det er ikke helt så nemt, at svare dig, når du ikke fortæller årgangen på din cykel. Men et Givi topboksbeslag ligger på ca. en Tusse og en ny topboks starter priserne på 1100,- og opefter. De brugte kan du selv finde priserne på på div brugtmarkedssider.
    smiley

• #3   22. dec 2014 Ok. Så nyprisen, vil være omkring de 2200,- Tak. Det er en årgang 94.
    Grunden jeg jeg "bare" spørger her, er jo af den simple årsag, at måske kom der nogen bud og fif til bokse osv, som jeg kunne blive klogere:-)

Måske bliver det slet ikke en topboks, da jeg i bund og grund synes, det er pisse grimt... Men smart:-)

• #4   22. dec 2014 Jeg gik ind til en mc forhandler og fandt en box der var et par år gammel, dog stadig ny, fik den til 600 med beslag...
    Så hvis du ikke går op i at det skal være den nyeste model, så er der mange penge at spare på at vælge en gammel model.

• #5   22. dec 2014 Det behøver da overhovedet ikke koste 1100 fra ny.
    Tag en ny Givi f.eks. med monteringsplade, til lige under 600 kr.
    https://www.louis.de/en/artikel/givi-e42-top-box-black-42l/10024288?list=30775691

Men du har kun spurgt til box, mangler du ikke også et rack?

• #6   22. dec 2014 Jow, men det er jo beslagene der er problemet. Der er ikke mange producenter, der bliver ved med at fremstille beslag til vores efterhånden gamle maskiner her i landet. Og det er et must at have et beslag til en topboks.
    Der skal bruges et beslag, der passer til den enkelte model.
    Ikke videre smart, men praktisk at man kan låse sin hjelm eller andet ned i boksen.
    Der findes også div tailbags i stof, der monteres på bagsædet. Ulæpen er den ikke kan låses fast på cyklen og ingen plads til passager.

• #7   22. dec 2014 #5
    Det er kun en topboks med en adaptorplade du henviser til. Det er Givis billigste serie, der bedst egner sig til scootere. Den er heller ikke umiddelbart til at montere på et modelbestemt topboksbeslag.
    Den serie der bedst egner sig til mc hedder Monokey fra Givi.

• #8   22. dec 2014 Min fars Givi E42, hold op hvor har den taget mange tæsk og kg. Og min egen billige fra moto detail, har gjort det samme. Med mindre man skal bruge den som ryglæn, mener jeg de er rigeligt.

Han skriver som sagt kun top box. Kan jou være han har beslaget ^^

• #9   22. dec 2014 Det er også beslag jeg skulle bruge. Det skal bruges, til fremtidige længere ture, rundt i landet

• #10   22. dec 2014 Hej,
    Jeg har en topplade fra GIVI samt en Monokey topboks der passer på beslaget.
    Toppladen er med frisk sort pulverlak og står meget fint.

Mvh Allan

profilbillede
Kommentér på:
"bagagerum"

Annonce