492 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

GSX-R 600 motor fra 98 i bandit 600?? GSX-R 600 motor fra 98 i bandit 600??

Hejsa.
Jeg er interesseret i at snakke med folk der har lagt en anden motor i sin Bandit 600. Fx en gsx-r. Jeg vil meget gerne købe en, men mangler nogle erfaringer, så håber nogle kan hjælpe??
God Jul Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSX-R 600 motor fra 98 i bandit 600??
  • #1   24. dec 2004 Hej Allan

Jeg har selv haft ideen

Men problemet er at en så ny Gixxr er vandkølet, og passer ikke over på din bandit så..

Men det skulle en 750ccm Gixxr fra før 92 (mener jeg) vidst nok gøre præcist

• #2   24. dec 2004 Ja, lad os lige få noget mere info omkring den ide.
    Gad vide hvad man gør ved luft indtagene.
    Søren

• #3   24. dec 2004 JEG HAR SOLGT EN GSXR 1100 MOTOR TIL EN BANDIT 600 OG DEN PASSER LIGE OVER I MEN DET SKAL VÆRE DEN LUFT/OLIEKØLET MOTOR ELLERS PASSER DET IKKE SAMMEN , MEN 750CCM MOTOREN OG 1100CCM MOTOREN ER DEN SAMME UDENPÅ SÅ DU KAN SELV VÆLGE HVORFOR EN MAN VIL HAVE OG DET ER JO NOK 1100EREN.
    HAM JEG SOLGTE MIN TUNEDE MOTOR TIL HAR IHVERTFALD FÅET GODT SKUB I DEN LILLE 600ER DET ER HELT SUKKERT.

• #4   24. dec 2004 IKKE SUKKERT MEN SIKKERT

• #5   24. dec 2004 Og hvad gav han for den, bare så man har en pris ide, har selv overvejet det!

• #6   24. dec 2004 motoren er den samme som sidder i banditen og alt passer sammen så der er ikke noget at være nervøs for så som bagsvinger forgafel passer lige over.
    der er jo ikke noget ved at hente en 600 motor fra starten at 90erne og ligge i den nyre cykel det er der sku ingen fidus i.
    angående syn ja så ser motoerene jo helt ens ud pånær der står med smådt på cylænderen hvor mange ccm de er på men det kan man nemt få væk og så vved synsmanden ikke noget og mærker sku ikke noget med deres små prøve ture.
    jeg solgte min motor til 7000 så vidt jeg husker og det var meget billigt for den var blevet tunet og renoveret for 35000 mindre ind et år før.

• #7   3. jan 2005 alle olikølede gsxr motorer passer i. med 11f karb passer de lige i den org luftfilterboks. MEN emnet har været vendt og drejet her i forummet før. prøv og søg på ord. der er faktisk skrevet meget herinde mange gange

Kommentér på:
GSX-R 600 motor fra 98 i bandit 600??

Annonce