{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Honda Cbr evt bytte til motard??? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. Jeg har en Honda Cbr 600 f4 men må nok snart sande at jeg er for glad for fart til denne type cykel og har derfor overvejet lidt at bytte den til en motard af en slags . Jeg kører ikke det vilde motorvej eller lange ture ( kun hygge landevej) for det meste. Her er mit spørgsmål vil man fortryde at sådan et bytte? Jeg har kørt meget Cross før i tiden så er lidt bekendt med den type cykel. Og der er jo stor forskel på sådan en to. På forhånd tak for svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Cbr evt bytte til motard???
  • #1   6. sep 2014 Tror bestemt ikke du skal regne med at du kommer til at kører pænere af en Motard....

• #2   6. sep 2014 Tjaa, hvis du godt kan lide at skrue, og ikke er så meget til det der med komfort og brugbarhed, så vil det være fint.
    Jeg har en kammerat der lige har byttet hans KTM LC4 supermotard til en ZX6R da han blev træt af ikke at kunne køre meget længere end 15min ad gangen uden pauser.
    Jeg prøvede den en enkelt gang, den blævrede så meget at jeg lige måtte snuppe et par Panodiler, mod migrenen bagefter. Men sjov var den da, de første 10min

• #3   6. sep 2014 Har da en fin Scrambler/motard vi kan bytte med, der KAN du ingen fartbøder få!!!!

• #4   6. sep 2014 Som en anden bruger skrev i en anden tråd engang:

En motard er ikke løsningen på dit problem. Det bliver bare en anden type forseelse du mister dit kort på smiley

Mvh

• #5   6. sep 2014 Andreas, du har set lyset!
    Nej, spøg til side, hvis du alligevel er mest til de små veje, og jo mindre, desto bedre, så kan jeg love dig for at du vil få det fantastisk sjovt i timer. Og ude på de der små veje, der vil du glemme alt om vibrationer og den manglende komfort, som giver sig udslag i en smertende røv. Ude på de små veje vil du heller ikke møde inkassatorerne (polisen), da det ikke er der kunderne er som flest.
    Min Speed Triple er en dejlig maskine at køre på, den kører bare helvedes hurtigt, men min KTM's lave vægt og fantastiske træk fra de lave omdrejninger gør den bare så sjov at køre på, at det næsten altid er Speed Triplen der bliver hjemme i garagen! Motorvej på en supermoto er til gengæld ikke spor sjovt, det er ikke det den er til, en marchhastighed på 110-120 er realistisk, men ikke sjovt grundet kørestillingen. Jeg begyndte supermotoriet i 2008 og har stadig ikke fået nok. Men sådan en fætter kan ikke erstatte din Honda, den kan nogle ting din Honda ikke kan og din Honda kan noget som en supermoto ikke kan. KTM'en jeg har, pt. en 660SMC, har nok det samme eller mere moment end Hondaen, men det ligger helt nede i de ganske lave omdrejninger, og det er sjovt. Og den lange vandring i affjedringen /dæmpningen og lave vægt er ret så fedt.
    Nå, det kan jeg tale længe om, men man kan faktisk more sig fantastisk på de mindre veje ved 60 - 80 km/t.
    Kom i gang! smiley

• #6   6. sep 2014 Tak for svar.:) smiley det er en svær beslutning med jeg tro helt sikkert at det er noget jeg skal overveje yderligere. Men ja jeg elsker de små snoede veje og det duer Hondaen kun til ved høje omdr eller høj hastighed så det høje moment ville jeg elske. Der er ikke nogle der kender en der har sådan en sag til salg hvor de kunne være interesseret i en bytte handel ?

Kommentér på:
Honda Cbr evt bytte til motard???

Annonce