Kevlar jeans med hoftebekyttelse og god komfort. {{forumTopicSubject}}
Jeg er på jagt efter et par nye kevlar jeans. Kører pt. med Draggin Jeans. Og selvom jeg er sikker på Draggin Jeans nok skal holde til et styrt, så syntes jeg de virker alt for "skrabede", i forhold til hvad man ellers kan få. Komforten kunne godt være bedre. Og er træt af der ikke er lommer til beskyttelsen.
Mine krav er at det er ægte kevlar fra Dupont. Eller et stærkere materiale.
Der skal være lommer til knæbeskytterne, og beskyttelsen skal kunne justeres op og ned.
Der skal være hoftebeskyttelse.
Og så skal bukserne ikke være for baggy, da jeg foretrækker at beskyttelsen bliver siddende, hvor den skal være.
Til sidst, må det godt være et rimeligt klassisk look.
Har prøvet Triumph Herritage, som sad super godt. Men de mangler hoftebeskyttelsen.
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 363
De sidder rigtig godt og man kan justere en smule på beskyttelsen..
http://www.fc-moto.de/Pants/Textile-Pants/Esquad-Jeans?gclid=Cj0KEQjwyMafBRCU7OCRyc2vitsBEiQAKV4H9H2s9yIZoef1yKQ-YGSoyplPuFTK2dAa9owUeIc44I8aAn_08P8HAQ
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 118 Svar: 787
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 363
Det skal dog siges at du skal huske at købe beskyttelse til hofter og knæer ved siden af bukserne (Det skulle jeg i hvert fald for et par år siden). Mener det kostede 200-300 kr.
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 377
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 991
http://bike-netshoppen.dk/category/mc-kevlar-jeans-815/
Køre selv i Rokker bukser..
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 34
Jeg havde før nogen fra Furygan, de sad helt perfekt, men jeg kan ikke anbefale dem, for de har ikke hoftebeskyttelse, lommerne til knæbeskyttelsen er med velcro, som er lidt irriterende, og så tynde, at der hurtigt blev slidt hul i dem. Det værste der, at pga udformningen af knæbeskyttelsen, blev der meget hurtigt slidt hul i forsiden af bukserne også!
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 118 Svar: 787
Mener at Stevens MC har Rokker. Prøvede dem dog ikke, da jeg faldt over dem fra Triumph i stedet for.
Havde egentlig også overvejet Furygan, da de ser helt neutrale ud. Har nemlig lige købt en Furygan jakke, og er ret imponeret over kvaliteten på den. Men ja. Deres jeans mangler jo plads til hoftebeskyttelse. Og hvis der ligefrem bliver slidt hul i dem, så er det ikke så interessant.
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 377
jul 2012
Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 128
Prøv dem her nok noget af det bedste man kan få
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 178
Kevlar jeans med hoftebekyttelse og god komfort.