{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montere mindre motor .. Lovligt ?
  • #1   18. jun 2014 ja smiley

• #2   18. jun 2014 Men det er stadig en konstruktiv og registreringspligtig ændring

• #3   18. jun 2014 Og hvis der er tale om en så ny cykel at den skal opfylde EURO forureningsnorm skal der dok. at den nye motor også opfylder den norm.

• #4   18. jun 2014 Tanken var noget ~125ccm også smide trimmet 50(70)ccm motor på så der var lidt at lege med som ikke kostet en formue og kunne bruges på vejen

• #5   18. jun 2014 det eneste økonomisk fornuftige er at trimme 125eren

• #6   18. jun 2014 Kan godt se det sjove i projektet!, men sådan en 125'er vejer vel generelt lidt mere end en knallert gør (30-50 kg), og selvom du smider noget polini/athena på er mit gæt at du ikke kan få nok moment på sådan en til at det rigtig sparker røv, og larmen fra sådan en tunet knallert kan vel kun ringe klokker i hovedet på politet og tiltrække opmærksomhed smiley

• #7   18. jun 2014 Frederik H En stor del af de MC scootere der findes har nøjagtig samme stel (og vægt) som tilsvarende 30/45 scooter
    Og de kan få så riiigeligt med trækkraft ... Min nuværende scooter nakker f.x. uden problemer en T rex 150ccm

• #8   18. jun 2014 Og hvordan tror du så den t-rex opføre sig med et 190cc athena kit og noget kærlighed ??

• #9   18. jun 2014 jaee, senda, kymco 8, enkelte pgo'er, vist mere undtagelsen end reglen smiley Nu tænkte jeg straks på hot 50, jog r, smx osv. som altså har en vægt på omkring 85-90 kg. De 125 ccm jeg har ejet har været på omkring 120-150 kg. Og alt kan jo tunes, og nu er det heller ikke for at jeg skal skyde noget ned, og det var heller ikke dit spørgsmål, sorry dude !:) Go for it.

• #10   18. jun 2014 Brian S Men så er den igen ikke lovlig at køre på også kan jeg lige så godt bare køre på en ulovlig 45er .......

Kørte sammen med en SR125 med 175ccm malossi kit .. Nakket den fra 0 - 90 så kunne han komme forbi .. Min topfart var 98kmt

Frederik H
    De store LC maskiner så som Runner vejer også 100+kg .. Men flere af de små fåes også som 125ccm bla piaggio typhoon

• #11   18. jun 2014 Tror faktisk ikke det er ulovligt på en mc...... Men det er jo både ufedt og langsomt når man passere voksen alderen. Topfart på 98 smiley :D smiley herinde skal der et 2 tal foran for at få lidt respekt smiley

• #12   18. jun 2014 Brian S max 20% forøgelse af HK .... gælder for bil og MC

298 kmt på 12" dæk .. Sku ikke sikker på jeg tør det .. 250 på brormands suki er riiiigeligt smiley

Kommentér på:
Montere mindre motor .. Lovligt ?

Annonce