1.638 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Leje af en bane til kørsel af mc.. Leje af en bane til kørsel af mc..

Hej alle sammen.. Vi er nogle stykker der gerne ville lære vores cykler bedre at kende, samt have en hyggelig dag sammen med vores kæreste hobby..

Spørgsmålet er så om det er muligt at leje en bane en eftermiddag.? Nogen der ved om det er en mulighed? Altså hvis vi er 5 stk.. At vi kommer med egne cykler og får lov at reservere banen en eftermiddag for en eller anden pris..

På forhånd tak.. Vh Mike

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leje af en bane til kørsel af mc..
  • #1   9. jun 2014 Og hvad mener du med at leje en bane?
    Køretreknisk anlæg?

Tror i får mere ud af et kursus ved FDM, mestersvinger eller hvad de nu ellers hedder, hvor der er nogle til at fortælle lidt om hvad I gør rigtigt og forkert.

• #2   9. jun 2014 Padborg park 4 timer koster 12500,-
    Jeg havde meldt mig til trackday istedet, det lærer man meget mere af smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
    #3   9. jun 2014 DMC Bronzekursus.
    FDM kursus.
    Banedage.

En bane er for dyr at leje 5 mand, og uden instruktør som kender de dårlige vaner man ikke må få, samt de gode vaner man gerne skulle træne, giver det ikke mening at leje en.

• #4   9. jun 2014 så vidt jeg ved så er der hver anden mandag trackday på padborg park hvor man først bliver vidst rundt af en prof kører og så får man selv lov at køre bagefter;D

• #6   10. jun 2014 I kan komme på Falkenberg eller Anderstorp om aftenen i 3 timer for omkring 500 SEK. Alternativt kan i komme på Sturup søndag eftermiddag 13-18 for 600SEK.

mvh

Jim

Kommentér på:
Leje af en bane til kørsel af mc..

Annonce