926 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

DK forhandler, kontra udland. Fordele :-) DK forhandler, kontra udland. Fordele :-)

Nu kommer jeg i den samme Danske forretning, og der er ALTID hjælp at hente. Har hørt om flere der har fået rigtig god service og hjælp, f.eks. til at skaffe en mistet reg att. finde specieldele, hurtig rep af mc osv. der er MANGE eksempler, hvor forretningen virkeligt har stået på hovedet for deres kunder.
Men mon ikke der er forskel på hvor meget forretningen vil stå på hovedet, alt efter hvor loyale kunden er ???
Tænker at dem der handler i udlandet ikke får helt den samme service som de loyale og faste kunder. At de ikke smider hvad de har i hænderne for at hjælpe dem.

Når lokummet brænder, og det kan jo ske, så er det fedt at få hjælp af nogen der ved hvad der skal gøres, og kan gøre det hurtigt.

Dette er bare for mig, en af grundene til at bruge de Danske forhandlere.

En anden er, at der opnås bedre rabatter, når man gang på gang handler Dansk smiley

Ja, det koster lidt mere i DK. Men jeg mener det er vigtigt at støtte de Danske forhandlere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DK forhandler, kontra udland. Fordele :-)
  • #1   20. maj 2014 Okay.. Super fedt, bliv ved med det!!
    Så bliver jeg ved med at købe mine dele på Ebay smiley

• #2   20. maj 2014 køber det meste af mine ting på mcbutikken.dk, men hvis der er besparelser over 15-20% at hente på ebay, så er det der jeg handler.

har flere gange handlet i fysiske butikker i danmark men de har aldrig haft den del jeg skulle bruge og jeg har så måtte vente en uge på at de bestiller den hjem, så kan jeg lige så godt købe på nettet smiley

udgangspunktet er altid dansk, men med måde... smiley

• #3   20. maj 2014 Jabbekot.. enig. Fint der er nogen som gider handle i danske forretninger, og jeg vil også gerne støtte danske produkter, men ikke sådan som priserne er skruet op i DK. Derudover har jeg også oplevet dårlig service i div. Danske forretninger (ikke nødvendigvis inden for MC området). Jeg handler hvor det er billigst.

• #4   20. maj 2014 Og hvis jeg alligevel skal vente på delen, hvis jeg bestiller den i DK, hvorfor så samtidig betale overpris??

Et godt eksempel. Jeg skulle bruge et udstødningsophæng til min fars bil. Jeg drønede ned på Volvo og bestilte den (den var ikke hjemme).. Det kostede 380 kr.
    Fin service i øvrigt.
    Da jeg kom hjem og monterede det, opdagede jeg at det andet ophæng (magen til) også skulle skiftes. Fes ind på Ebay, co.uk og fik bestilt et. Det kostede 82 kr. Så tænker jeg, at jeg da aldrig aldrig mere vil købe noget i DK, hvis jeg kan slippe. Hvorfor betale 300 kr for fin service???

• #5   20. maj 2014 Jeg køber langt størstedelen af mine ting på nettet, og det er nogenlunde ligeligt fordelt over Danske og udlandske hjemmesider (afhænger lidt af hvad jeg skal bruge). Det er kun hvis jeg mangler noget asap, at jeg køre ud i en mcbutik og handler, hvilket self. sker en gang i mellem (som du selv nævner).

Så må alle vist være glade, når jeg både støtter lokale, nationale og internationale virksomhedder! smiley

Kommentér på:
DK forhandler, kontra udland. Fordele :-)

Annonce