Skift dæk og lån en cykel ? {{forumTopicSubject}}
Ja så er det blevet min tur til at få skiftede min dæk dog ved jeg godt hvilke jeg skal have på....
Men jeg er så heldig at kun have min mc og bruger den som mit primær transport.
Nu hvor jeg så skal have skiftet dæk tænke jeg om der er nogle der har erfaring med låne en motorcykel mens man får skiftede dæk?
Jeg kan ikke komme på arbejde uden et køretøj og står ikke lige og kan låne en bil.
Hvad er jeres erfaringer? Sidst jeg skulle have skiftet dæk ville nogle have jeg skulle aflevere den også ville de ringe når den var klar. (Flere steder) andet sted skulle jeg komme med cyklen også ville de skifte dem men det tog flere timer fordi de først skulle hente dem og jeg måtte tage en halv fridag.
Hvad er jeres erfaringer med at låne en cykel i mens?
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 306
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 1.407
Jeg fik lavet service på min samt dækskifte, tog en time og jeg var rullende igen. Dækskiftet tog nok 20-25 min.
Prisen på deres dæk er inkl arbejdstid og smådele som ventil og afbalanceringsklodser.
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.332
personligt piller jeg mine hjul af og køber dæk på mcdækonline.dk, aftaler en tid med mekaniker og venter imens
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 71 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 2.281
mvh hc.. ps og tror ikke du skal regne med du får lov at låne køretøj, pga et dækskifte.... få lavet en klar aftale, ang tid.. eller lad en kammarat til køre den til dækskifte. mvh hc
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
Når du bestiller dæk på f.eks mcdaekonline.dk kan du vælge montagested hvor de så bliver leveret.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Ring og få en fast tid, om det er en kawasaki forhandler er irrelevant. De kan alle skifte dæk.
Jeg har med held brugt Larsen i lystrup,
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.592
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.973
1 har jo som sagt dårlig erfaring med at lave sådan en aftale med en forhandler.
2 så kunne det også være sjovt at låne en anden cykel
Men nu har jeg en aftale med en gut. (Næsten)
Jeg bruger hvertfald ikke de værksteder som ligger i Aarhus midtby.
sep 2007
Men ja, Larsen Mc i lystrup er også fine (lidt dyre). Og nej, det skal bestemt ikke være en kawasaki-forhandler for at skifte dæk. Jeg har bare haft super god betjening ved Rydberg, og ved de gør det mens man venter.
sep 2007
Brd sejr fik jeg skiftede de to sidste gange. Lang historie den ene gang skulle jeg betale meget overpris for nogle ventilere og inden det havde jeg diskutere med ejeren i længere tid om han ville skiftede dem osv og anden gang måtte jeg vente et par timer på de fik hentet dækkende og fik dem på så nu gider jeg ikke dem mere.
Rydbjergs og Larsen har jeg ikke erfaring med men kun hørt godt om
Nu har jeg en aftale med en her fra så får næppe lov til at låne hans cykel :D:(
sep 2007
Hm, træls med Brdr Sejr. Jeg har haft modsatte oplevelse. Skulle have skiftet olie, strammet diverse sager og hurtig gennemgang. Kom sidst på dagen og snakkede med Niels (som ejeren vist nok hedder) og klappede hans hund. Da han var færdig fik jeg lov til at betale for olie og filter, de 3 kvarter han havde brugt blev ikke bonnet med den begrundelse, at han var glad for jeg havde klappet hunden
Men fedt der er folk her der hjælper, det har jeg også haft succes med.
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 5 Emner: 26 Svar: 133
sep 2007
Men ja fuldstændig enig med den anden butik
Ja det er sku lækkert nok. For mig er det altid ligesom at når man skal klippet jeg skulle have skiftet dæk i sidste uge
Thor har de så også dæk? Det er lidt træls at have to mc dæk bag på cyklen.
jul 2007
http://www.euromaster.dk/privat/find-euromaster-center/skanderborg
sep 2007
Men på den hjemme side du linker til skriver at de skifter på motorcykel også
jul 2007
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 358
https://www.facebook.com/pages/Mobil-Bikeservice/339816992786797
Skift dæk og lån en cykel ?