{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.984 visninger | Oprettet:

Afgift ved genopbygning af totalskadet {{forumTopicSubject}}

Hey MCG

Jeg står i den situation at jeg har en Suzuki Gsxr 750w årg 1995 med dansk reg attest som har været totalskadet, og som nu er blevet genopbygget.

Hvordan med afgift,syn osv?

Har været inde på tast selv/motorkontor, men kan ikke finde noget om hvordan man gør i sådan en sag. Ikke andet end den lange smører omkring forsikringsselskaberne.

Og når jeg søger på nettet og herinde er der så mange forskellige meninger og bud.

Så det kunne være fedt hvis der var nogen som faktist havde prøvet det, og kunne fortælle helt konkret, hvordan det forgår.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afgift ved genopbygning af totalskadet
  • #1   13. apr 2014 Ring til skat imorgen, hvorfor gå til røven når det rigtige svar er i hovedt he he

• #2   13. apr 2014 hvad står stemplet på registreringsattesten?

• #3   13. apr 2014 Afgiften er tilsvarende en import cykel, måske lidt fradrag for stand under middel!

• #4   13. apr 2014 Du skal starte med at syne bæstet, derefter kan du via din nem ID få afgiften fastsat og indbetale, som dog P.T har en behandlings tid på 4-6uger og du skal regne med at indbetale 15-17000kr ifgl skats aktuelle liste

• #5   13. apr 2014 @Asger M

Hvor mange genopbygningscykler har du fået toldsynet og betalt afgift på?
    Og hvor længe er det siden?

Bare nysgerrig..

• #6   13. apr 2014 Har ikke prøvet det med det "nye" online system, kun tidligere, da skattecentrene stadig eksisterede, dengang var behandlings tiderne dog IKKE meget hurtigere, men man kunne da efterfølgende køre hen til en eftervurdering, såfremt man var utilfreds med deres prissætning smiley Gav 98721kr for min, dengang, 10 år gamle 916,er!

• KFS-3400
    KFS-3400 Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 66
    #7   13. apr 2014 Asger du tager fejl af prisen, jeg betalte afgift af en genopbygget 750 W sidste år,10500 kr.

Ditaler - du skal huske lige at gøre SKAT opmærksom på at det er en total skade. Går ud fra at du har et stempel på din reg attest?

• #8   13. apr 2014 Der står med rødt stemple " kan kun registreres mod betaling af ny registeringsafgift" på registeringsattesten.

Og når jeg slår den op i motorregisteret står der at den er blevet afmeldt grundet totalskadet.

• #9   13. apr 2014 Det lyder da godt med afgiften, står P.T med en VTR 1000Firestorm, jeg har købt hos Forsikring, den burde jo heller ikke koste ret meget mere så? Det er bare IKKE de beløb man får frem på T&S vudreringslister!

• #10   13. apr 2014 Jeg følger lige med her, har en sv650 der har været totaltskadet jeg skal have synet og betalt afgift på i næste uge smiley

Skat er ikke ligefrem lette at danse med ang det.. Og de skriver intet om det på deres hjemmeside smiley

Kommentér på:
Afgift ved genopbygning af totalskadet

Annonce