1.627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

For langt(?) gaskabel For langt(?) gaskabel

Hej igen.

Jeg købte mig for et par uger siden en brugt motorcykel. Jeg kan se at der er monteret en anden karburator og det forkerte gaskabel er blevet brugt. Der er simpelthen for lidt plastik-rør-dims i forhold til kabel, så jeg kan får en halv omgangs slør i gashåndtaget.
Er det muligt at forkorte kablet eller at få lidt mere plastik? - eller skal jeg købe et nyt, og i så fald: hvordan finder jeg ud af hvilket jeg skal købe?

Tak fordi i gad at læse mit spørgsmål igennem smiley

VH!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For langt(?) gaskabel
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   8. apr 2014 Hvilken MC handler det om?

Det handler jo bare om at finde en gasrulle der passer til kablet, eller en måde at stramme det op på. Måske et par billeder af de forskellige dele kunne hjælpe?

Jeg har værksted i Havdrup, og er ganske opfindsom af natur, så hvis du vil svinge forbi en aften - då kan vi da give det et forsøg. smiley

• #2   8. apr 2014 Det drejer sig om en Sachs Madass 125. Mange tak for dit tilbud - det kan meget vel være jeg kigger forbi når jeg har fået sat baghjulet(og dæk) på igen! smiley

Jeg ligger et par billeder op når jeg kommer hjem - og tusinde tak fordi du altid er så hjælpsom!

profilbillede
Kommentér på:
For langt(?) gaskabel

Annonce