Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.480 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Bornholm retur på Nimbus! Bornholm retur på Nimbus!

<b>Det er ikke altid sjovt at have en gammel tøffer.</b>

Vi har lige været til <i>Danmarks Nimbus Touring´s</i> årstræf på Bornholm.

På min Cykle var vi 3, min svoger, min søn og jeg selv, godt med oppakning på cyklen og sidevognen.
Det blæste med så meget modvind at vi havde valget imellem sejtræk på 70-80km/t fuld rulle, eller at ligge i røven af en lastbil (hvis vi kunne finde nogen), men så skulle hastigheden jo ligge på deres 90 km/t.
Op af storebæltsbroen valgte min kobling at glide, og blev så varm at jeg måtte holde nedkølingspause.
6 km. inden vi var hjemme, der valgte mit gaskabel så at straffe mig for alt det bundgas den havde kørt med hjem,
så puff, og den slap nede i karburatoren.
Så jeg stor i lyset fra min "næsten tør for strøm" mobiltelefon kl. halv et i nat, og splittede min karburator af for at finde en måde at betjene gassen på, uden kabel.
Da det lykkedes ved hjælp af en sweiserkniv og en nøgle, og den fjeder der normalt sider til at trykke gasspjældet ned, kom vi af sted igen.
Men fjols som jeg kan være, kom jeg til at trække gasspjældet for langt op, og den kunne ikke ramme slidsen igen. så de sidste 5 km. blev kørt i højt gear, med fuld gas, på bremser og tændingsnøgle.

Men vi kom hjem, det samme gjorde min Søster og min kammerat som havde ligget i læ af os det meste af vejen hjem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bornholm retur på Nimbus!
Kommentér på:
Bornholm retur på Nimbus!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce