Ombygningshjælp søges. Ombygningshjælp søges.
Hej Gallerister.
Jeg ved ikke om der er held med det her, men nu prøver jeg alligevel. Jeg kan jo se der er masser af flotte ombygninger på galleriet, så jeg ved der er masser af jer der er meget mere kvalificerede end jeg er på det område.
Sagen er den at jeg i foråret købte en gammel Yamaha XS1100 med det formål at spiffe den lidt op når sæsonen var slut. Jeg ville enormt gerne selv stå for det hele, på trods af at jeg ikke har lavet noget lignende tidligere, men tænkte at alle jo skal starte et sted.
Jeg må dog erkende at det ikke bliver i denne omgang da jeg både mangler et ordentligt sted at arbejde, samt tid til selve ombygningen. Jeg har dog lidt penge at smide i ligningen, så derfor leder jeg nu efter en partner, der er interesseret i at gå igang med sådan et projekt.
Jeg bor på Amager, så foretrækker et sted i Københavnsområdet, så jeg løbende kan følge med i udviklingen.
Jeg ved godt at jeg sikkert kan smide den hos Wrenchmonkees, og ligge næste års husleje for en ombygning, og selv om de stilmæssigt tiltaler mig, så er jeg ikke sikker på jeg er klar til at smide den slags penge efter projektet.
Hvis du mener du kan lave noget tilsvarende til en mere spiselig pris, så er det måske dig jeg leder efter.
Jeg er også meget interesseret i henvisninger til andre steder der kan klare den slags.
Håber på en masse svar, og god jul
jun 2005
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 11 Emner: 51 Svar: 921
jun 2005
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 114
Har overvejet følgende:
- Afkortning af bagende og nyt sæde
- Ny udstødning
- Anden baglygte
- Udskiftning af luftfilterkasse til 4x podfiltre
- Justering af karburator
- Nyt batteri og ledningsnet
- Kickstarter
- Opgradering af bremser (Større skiver, nye kalibre)
- Nye instrumenter og forlygte
- Clip on
- Evt. lakering af stel, fælge og tank
Det er bare hvad jeg selv har gået og drømt om, det er ikke en facit liste. Måske kommer der mere, måske er nogle at tingene nødvendige at droppe.
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 665
jun 2005
jun 2005
Hilsen lars
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 1.388
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 114
feb 2007