1.062 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Ombygningshjælp søges. Ombygningshjælp søges.

Hej Gallerister.

Jeg ved ikke om der er held med det her, men nu prøver jeg alligevel. Jeg kan jo se der er masser af flotte ombygninger på galleriet, så jeg ved der er masser af jer der er meget mere kvalificerede end jeg er på det område.

Sagen er den at jeg i foråret købte en gammel Yamaha XS1100 med det formål at spiffe den lidt op når sæsonen var slut. Jeg ville enormt gerne selv stå for det hele, på trods af at jeg ikke har lavet noget lignende tidligere, men tænkte at alle jo skal starte et sted.
Jeg må dog erkende at det ikke bliver i denne omgang da jeg både mangler et ordentligt sted at arbejde, samt tid til selve ombygningen. Jeg har dog lidt penge at smide i ligningen, så derfor leder jeg nu efter en partner, der er interesseret i at gå igang med sådan et projekt.

Jeg bor på Amager, så foretrækker et sted i Københavnsområdet, så jeg løbende kan følge med i udviklingen.
Jeg ved godt at jeg sikkert kan smide den hos Wrenchmonkees, og ligge næste års husleje for en ombygning, og selv om de stilmæssigt tiltaler mig, så er jeg ikke sikker på jeg er klar til at smide den slags penge efter projektet.
Hvis du mener du kan lave noget tilsvarende til en mere spiselig pris, så er det måske dig jeg leder efter.
Jeg er også meget interesseret i henvisninger til andre steder der kan klare den slags.
Håber på en masse svar, og god jul smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ombygningshjælp søges.
  • #1   1. dec 2013 Hva har du forstillet dig skal ske med den.... er det en ny bagende, en ny forgaffel... eller skal motor først optimeres hva snakker vi om.... hvis du kan præcisere lidt mere hva du havde tænkt dig...

• #2   1. dec 2013 Det kommer meget an på va du også selv kan og hvor meget du vil smide efter den i første omgang. Skær stellet over og svejse et rundt rør på kan klares på et par timer og skal der svejses beslag til og holde sædet samt skære det ud så det passer er der vel gået 1dag til 1.5 og så er det bare og sende det til saddelmageren og så er du vel ca. 8000 kr fattigere.... men igen er det motoren du vil ha op og spille kan det koste alt fra 1000-20000 kr.

• #3   1. dec 2013 Selvfølgelig smiley

Har overvejet følgende:
    - Afkortning af bagende og nyt sæde
    - Ny udstødning
    - Anden baglygte
    - Udskiftning af luftfilterkasse til 4x podfiltre
    - Justering af karburator
    - Nyt batteri og ledningsnet
    - Kickstarter
    - Opgradering af bremser (Større skiver, nye kalibre)
    - Nye instrumenter og forlygte
    - Clip on
    - Evt. lakering af stel, fælge og tank

Det er bare hvad jeg selv har gået og drømt om, det er ikke en facit liste. Måske kommer der mere, måske er nogle at tingene nødvendige at droppe.

• #4   1. dec 2013 Ikke fordi jeg skal lave noget som helst på denne cykel, men jeg synes når nu du spørger om hjælp at du skal lave en liste hvad der SKAL lave samt en tidsplan for hvor langtid det må tage bare så dig og evt hjælper er på samme side fra starten.

• #5   1. dec 2013 Ud fra din ønskeliste runder du hurtigt 50000 kr. Hvis jeg var dig ville jeg starte med og lave bagende(sæde, lygter osv) da det er det der synsmæssig gør mest, hvis ellers motoren funker som den skal. Så kan du stadig få glæde af det til foråret. Men igen har du minimum 50000 til og smide efter den så er det bare igang....

• #6   1. dec 2013 Men tror du får svært ved og finde en der kan hjælpe dig i kbh medmindre du selv kender en... men ellers så bor jeg i hvalsø toget kører direkte hertil så det er nemt og komme herned... kan det da være jeg kan hjælpe du kan sende mig en pm og så kanvi ringes ved så skal jeg da gi dig lidt gode råd om ikke andet...
    Hilsen lars

• #7   2. dec 2013 Hvis du vil uden for Kbh. så findes der flere muligheder Jylland.

• #8   2. dec 2013 Det kan jo ende med det bliver nødvendigt smiley Har allerede fået én henvendelse fra Jylland, men flere er absolut velkomne. Har du nogle forslag Ole?

• #10   2. dec 2013 Hej Mikkel. Jeg vil gerne vide mere om gutten på Frederiksberg smiley Det kan også være jeg kan bruge din hjælp. Jeg har ikke lagt mig fast på noget endnu, så kan stadig bruge gode tips eller henvendelser.

• #11   2. dec 2013 Prøv at ringe til Lars fra Sorte Jernhest (Vesterbrogade 137, 2. gård • 1620 København V • Tlf: (+45) 3331 3027 ) Ved ikke om han har tiden, lysten også videre. Men ved han har rodet en del med mcer ved siden af cyklerne, og at han er sindsyg dygtig.

Kommentér på:
Ombygningshjælp søges.

Annonce