Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cbf 125 eller cbr 125 ?
  • #1   9. okt 2013 Går hun meget op i udseendet? For ellers havde jeg da valgt en helt ny, med garanti og alt det der..

Og de kan da køre lige så langt som alle andre motorcykler smiley

• #2   9. okt 2013 Det bedste er at købe en let brugt dvs. 1-2 år gl.
    Mener Honda har 5 års fabriksgaranti.

• #3   10. okt 2013 Hvis hun ingen har endnu ved hun vel ikke konkret hvor langt hun vil køre, andet end til arbejde?
    Er tanken at hun vil have en større senere, så taber hun mindst penge på at købe en brugt nu, en ny har jo større afskrivning.

• #4   10. okt 2013 Hun har en lille fin chopper idag men det er ikke rigtig hende alligevel så det var egentlig kun et spørgsmål og hvor ens eller forskellige de er , Afskrivninger på en motor cykel i den prisklasse er til at overse og det koster altid at have en hobby,

• #5   10. okt 2013 Hun sidder sikkert bedst på CBF'en, den er samtidig mere praktisk og mere økonomisk at køre på. Eneste argument for CBR'er er at hun bedre kan lide det sportslige udseende.

• #6   10. okt 2013 Du har nok set albummet her inde med en ny CBF - Men her lige et link:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse_mc/20742-den_hvide_ganger___honda_cbf_125_2013_hvid

Den faktisk ret fed smiley Tror den er sjov nok til byræsning smiley

• #7   10. okt 2013 De er begge to dejlige cykler at køre på, kører selv en CBR 125, men de ældre modeller skulle være en smule små, og tynde i det smiley
    Så jeg ville da foreslå en ny lækker CBF 125, det er en flot, økonomisk og praktisk cykel! smiley

• #8   10. okt 2013 jespers indlæg siger det hele goe cykler begge to

• #9   30. okt 2013 Vi har i dag bestilt 2 stk ny CBF 125 ,en til Tøsen og en til mig , hun ønsker en hvid og jeg har bestilt en rødmetal , jeg har længe gået og rodet med tanken om en lille by maskine som er leg a smutte rundt på og så blev det en CBF 125 , vi Betaler afgiften til foråret men vil bruge vinteren til at montere Gps og top boks osv ( ps Hun betalte selv sin mc smiley Kontant )

• #10   30. okt 2013 Tror jeg havde valgt en sprit ny cbr125 R istedet, synes den er pænere, men det er jo en smagssag smiley

• #11   31. okt 2013 Askar: Men også 13.000kr eller 52% dyrere end CBF, og så med samme kræfter og fartpotentiale.

• #12   31. okt 2013 Jesper har ret , man kan altid vælge noget dyrer osv , vi kan evt få en TCP underkåbe på hvis vi synes , men vi er vist god til freds , Hun glæder sig i hvert fald meget til de kommer hjem i værkstedet i løbet af ca. 2 - 3 uger , så skal der ønskes GPS , smid over tasker. telt osv , Vi vil på en sommer tur til Rømø og besøge lidt famillie på vejen og så køre hjem over nogle små veje i Nord Tyskland , over en uge hvor vi så vil støde på resten at familien på en Camping plads , , det skal nok blive en rigtig mc tur og et sted skulle hun / vi jo begynde smiley

Kommentér på:
Cbf 125 eller cbr 125 ?

Annonce