Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sand vs glasblæsning
  • #1   21. jul 2013 Det kommer an på hvad for noget sand du vælger - og selvfølgelig hvor meget tryk du bruger. Men det sidste plejer ikke at være "voldsomt" med hjemme-"kabiner".

Jo grovere "struktur" din blæsing laver - jo mere arbejde er der i polering. Hvis det er lakerede alu dele - kan du evt. give det en gang "paint-stripper" først - så skal du ikke blæse så "længe"

• #2   21. jul 2013 du kan skrue ned for trykket og tage fint sand, så burde det nok gå smiley

• #3   21. jul 2013 De har noget sand i harald Nyborg 10 kg til 50 kr. De har os noget andet en dunk med 700 gram til 28 kr.
    Hva tror i er det fineste

• #4   21. jul 2013 lyder godt nok som en fuldstændig sindssyg overpris

jeg gav tror det var 70 kr for 25 kg, og der var frit valg om det skulle være, grov, medium eller fint

• #5   21. jul 2013 Når. Hvor var det henne?
    Jeg ville helst have glaskugler med de er mega dyre

• #6   21. jul 2013 HN sælger quartssand til samme pris som Stark - men i Stark får du bare 20 kg i stedet.

Ajengros f.eks. har glasperler. 25 kg. til 390 kr. Det vil jeg ikke kalde dyrt. Det holder jo noget tid - hvis du kun blæser alu med det. Der er sikkert andre der har det billigere.

• #7   21. jul 2013 Det er hårdt arbejde at polerer ting som er blevet blæst... Prøv dig frem. Jeg blæser aldrig ting som kan gøres klar til polering med vandslibepapir..

• #9   21. jul 2013 jeg bruger soda. da det ikk skader i fx motor dele.

men ellers helt klart glas. og 25 kg så har du jo til resten af livet du kan jo bruge det igen og igen

• #10   21. jul 2013 Ja overvejer også glas.
    Nu her jeg købt lidt sand så nu må jeg prøve mig lidt frem og se hvordan det virker for mig.
    Brian. Jeg er ikke helt enig jeg sys det er meget hårer at slibe med grov sandpapir og så skal have alle rigser væk der er meget nemmer selv af sandblæse og så vandslibe det efter. Men igen sådan er vi jo forskellige og heldigvis for det ??

Nu skal min kompresser bare lige kunne følge med hehe den har det meget varm i dag. Men self den runder også snart 26 år

Tak for alle svar og go dag til jer alle

• #11   21. jul 2013 det var ved en trælasthandel i 7800 jeg købte det

xl har det sikkert også

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #12   21. jul 2013 Hvor store er de ting du skal have poleret ?
    Vibrationsafgratning, kan en del. Og passer sig selv.
    en lille video af en fælg der bliver poleret
    http://www.youtube.com/watch?v=iIdc2YhkG5o

• #13   22. jul 2013 Jeg er slet ikke i tvivl om at glas er meget bedre end sand.

Kommentér på:
Sand vs glasblæsning

Annonce