{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda cb650 sæde
  • #2   20. jul 2013 Okay tak smiley

  • #3   20. jul 2013 Der var bare desværre ikke rigtig nogen der passede til min

  • jan S
    jan S Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 19
    #4   20. jul 2013 Hvad med originalt? tænker at vi vel kan skaffe sådan et hjem...

  • #5   20. jul 2013 Kan da nok godt lade sig gøre men det kommer jo også til at koste derefter

  • #6   21. jul 2013 Prøv at se om Thumbertalk.com ikke har et .. Og måske har de et orginalt også som er til at betale .. Det er kun hér i DK, at de danske importøre og forhandlere har BANKET priserne sygt op gennem mange år .. Ude i verden er japaner MC´er sgu ikke kendt for at være dyre i OEM dele .. De danske importøre !! jov jov .. Det vil gerne at at du skal betale for deres kones nye A6 TDI ..

  • jan S
    jan S Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 19
    #7   21. jul 2013 Det var netop derfor jeg skrev, vi har god kontakt i udlandet, og skaffer meget hjem til mange mærker, hvor priserne er fornuftige. Vi gør godt nok mest i scootere, men det er samme leverandør så mon ikke vi også kan være med på originale mc dele, kan da altid gøre et forsøg smiley så skal vi prøve så send en mail med de nødvendige info som model årgang og meget gerne stel eller reg nummer. Min mail er jan@scootershop.dk

  • #8   22. jul 2013 fedt Jan .. smiley .. Tiderne er heldigvis ved at løbe fra gamle ½fede importøre som kunne "snige" priserne og til urimelige højder, uden at man viste bedre ,,
    skulle engang købe et sealhead til en knægts RM 85´er .. Suzuki Danmark 4000 kt. Joh; fordi de kan slippe af sted med at nogen faktisk køber deres dele !!


  • jan S
    jan S Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 19
    #9   22. jul 2013 Morten, ja netop, vi har flere leverandører at trække på med de dele, så tjekker altid pris hos et par stykker, så vi kan få delene billigst muligt, dog er det primært den ene der har bedste pris, så her får vi dele fra et par gange om ugen, ulempen er 8-10 dages leveringstid, men priserne har været op til 60-70 % lavere på nogen dele, typisk er de dog kun ca 20 % lavere men også værd at tage med, samtidig har vi tit oplevet dele der skulle være udgået godt kan skaffes, dette er især gældende for Honda dele smiley

  • #10   23. jul 2013 fedt fedt Jan .. man får glade kunder ved god reel service smiley .. Det må virkelige ha´ været et hårdt slag for de gamle platugler dengang internetter kom flydende over landet smiley ..

    Jeg vil gerne vide mere om hvad det er I laver .. det lyder interessant smiley


  • jan S
    jan S Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 19
    #11   23. jul 2013 Morten, vi sælger dele, primært til scooter og knallert, men hjælper gerne med mc dele også, dog kun originale dele til mc.
    Vi har kæmpe viden om det meste i 50 cc, men meget begrænset viden om mc, så her har vi en lille udfordring, men når der er tale om original dele, skaffer vi katalog over cyklen først, derefter finder vi varenumre sammen med kunden finder den pris vi kan levere til osv...
    Du er meget velkommen til at ringe hvis du vil høre nærmere smiley
    Mvh
    Jan


  • #12   24. jul 2013 @ jan .. jeg vil meget gerne vide mere, og måske vi kunne hjælpe hinanden, og på den måde andre Mc´ister til at komme ud og køre på deres cykler under fornuftige forhold smiley

  • jan S
    jan S Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 19
    #13   24. jul 2013 Morten,
    Du ringer bare, eller smid dit nummer i pb så kan jeg ringe dig op, men er ikke ret meget på herinde om dagen...
    59643336, spørg efter Jan


  • #14   24. jul 2013 Jeg ringer lige efter denne weekend .. mit nr er ; 28 64 54 74 .. Sms bare hvis jeg ikke lige tager den smiley

  • jan S
    jan S Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 19
    #15   24. jul 2013 Bare ok, du skal så ringe mandag, har ferie fra tirsdag og en uge frem smiley

Kommentér på:
Honda cb650 sæde

Annonce