1.119 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

CRF450R Lyddæmpning(db killer) CRF450R Lyddæmpning(db killer)

Godaften mc galleri jeg har fået en heste fold at køre noget ræs i men den ligger inde i en lille landsby og allerede efter 20 minutters kørsel kom den første klage og ham der låner folden ud til mig ville gerne have den blev dæmpet lidt da echo'et er enormt fra sådan en enstamper men så tænker jeg bare med så skarpe knaste og så meget gas der skal ud på så kort tid overopheder man ikke både ventiler/topstykke og udstødning eller i hvertfald øge slitagen på vitale dele?
eller er det ikke til at mærke?

Forsag god aften og håber på svar!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CRF450R Lyddæmpning(db killer)
  • #1   28. maj 2013 Sæt evt en dæmper på fra en crf x det tager da meget af larmen, men for helved da hvorfor har folk så ondt i røven ville da elske at høre konge musik fra en crf'er i min baghave ??

• #3   28. maj 2013 bank en db killer i udstødningen

• #4   28. maj 2013 Smiley på iPad bliver åbenbart til to ?? Når man bruger dem på mcg så ?? = smiley

• #5   28. maj 2013 men kunne være sjovt at vide hvor langt er der op til ham som klagede, og driver han landbrug, var jeg dig så ville jeg prøve at få en ven til at tage en tur på den mens du hører hvor meget det egentlig larmer,

jeg har hørt mange sjove historier og selv oplevet at folk de bare vil ødelægge det sjov man har

min chef bor på en grusvej ca 1 km fra en hovedvej og så ligger der hvis sommerhuse et par km væk, så havde naboknægten hvis fået sig sådan en bocart og lagde og kørte lidt på den her grusvej, så kom der jo 2 ældre ægtepar gående og fik øje på ham knægten og råbte hvis efter ham, han kørte self bare hjem med det samme, så fik de jo fat i min chef, så var de så frække at spørge ham om hvor ham drengen her boede, for det larmede (en bocart larmer jo ikke)

min chef sagde til dem at det vidste han ikke, og hvis han gjorde så fik de det fandme heller ikke at vide da det ikke kunne passe at sådan en dreng på 10-12 år ikke skulle have lov at have det sjovt

men nogle folk er jo bare modstander af alt bare der er motor på, det er godt nok træls for os som ikke gider kede sig smiley

• #6   28. maj 2013 jeg ser heller ikke noget problem i at høre en bulren fra sådanne en dejlig maskine men i tror ikke det skader varme udsatte dele?
    ville godt nok være ked af hvis den gik til

• #7   28. maj 2013 jeg kender godt typen Thomas K som helt bette havde jeg også alverdens køretøjer men husker specialt en episode hvor jeg kørte på min Suzuki DS80 og vi havde en nabo der var sindsyg når det kom til motor støj eller bare sjov generelt han gemte sig sku i en hæk og hoppede ud foran mig selvom jeg kørte i høj gear med rigtig lave omdrejninger så det ikke larmede og gav mig en balle af den anden verden!
    men ja nogle folk ærger sig bare over de ikke selv har haft chancen for at more sig som unge smiley

• #8   28. maj 2013 har en bekendt som har 1 dreng som har sådan en el-atv, den siger ingenting overhovedet

der ligger et forsamlingshus lige bag deres hus på en lidt øde vej og der er ingen trafik og en god parkeringsplads, de blev meldt til politiet, selvom min bekendte holder øje med hans dreng når han kører på den

• #9   28. maj 2013 men du havde vel ikke tænkt dig at smide skarp knast på den, det kan ikke anbefales for så skal den næsten skrige i begrænseren hele tiden

• #10   28. maj 2013 det er fuldstændig latterligt sådan noget
    nej jeg vil ikke købe det men det sidder der da i?

• #11   28. maj 2013 Jeg syns sku den lød meget godt;)

• #12   28. maj 2013 Altså skarpere knast sidder kun i hvis en har monteret det.. En skarpere knast ses jo i forhold til hvad der sidder standard.

Men nej, selvfølgelig tager din crf ikke skade af en dB-killer.. Så var de jo ikke lavet.
    Men du kan også modificere en MC udstødning og sætte på - det dæmper godt! - og skader heller ikke altså.
    Mange bruger r1 standard udstødning hvis de kører motard og skal dæmpe deres maskine smiley

• KS
    KS Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #13   29. maj 2013 Du skal have fat i en R1 udstødning og få den tilpasset, så larmer den ikke mere. Hvis din nabo/genbo eller hvem det er der klager, vil han stadig kunne høre det med en db-killer, som tager 2-5 dB

• #14   29. maj 2013 Andreas her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/bruger/44672-andreas_m

Har på sin crf150 dobbelt potte på. Altså en potte, hvor en så går over i en anden potte. Den siger absolut intet. Sprøg han evt til råds.

• #15   29. maj 2013 har sådan en gammel r1 potte fra en model 02 du må få til en fin pris

Kommentér på:
CRF450R Lyddæmpning(db killer)

Annonce