{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Rustfri smed Sndr.Jylland? {{forumTopicSubject}}

Mojn

Jeg har købt en Akrapovic Carbon Potte, som jeg gerne skulle have på istedet for min Laser potte, da den har et pænt stort hul i.

Problemet er imidlertid, at min Laserpotte har en lille bøjning i "slip-on" røret (ses her hvor potten går ned over mellemrøret http://www.motorcykelgalleri.dk/uploads_large/51745.jpg?19-05-2006%2015:02:54 ); men Akrapovic´en går lige ned.

Jeg tænkte så om der ikke var en fingernem smed, som kunne lave en lille dims, som man kunne sætte mellem mellemrør og Akrapovic, bare en lille kort tingest med en bøjning som får Akrapovic´en til at sidde som den skal istedet for at stikke udad som den ville gøre nu.

Jeg vil helst ikke rkære, svejse eller lave om på hverken potte eller mellemrør.

Lyder det som en opgave til dig, smid da lige en besked her.

Jeg bor i Aabenraa, så det ville jo være nemmest hvis du bor indenfor en 100-200 km herfra...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rustfri smed Sndr.Jylland?
  • #1   11. jul 2006 gad vide om der overhovedet findes rustfrie smede i sønderjylland? Den sidste smed jeg kendte derfra, rustede bare 3 uger efter jeg havde fået ham med pakkeposten...?!

Line smiley

• #2   11. jul 2006 Få en smed i plastic, de holder længere ;oP

• #3   11. jul 2006 Har lige smidt et billede af Akrapovic´en... (link fjernet)

Har også overvejet om jeg ikke bare skulle fikse det som min kammerat på MZ´en gjorde... et stk Ceres Royal (blå cola) dåse og en rulle gaffatape fiksede han sit udstødning med smiley

• #4   11. jul 2006 jeg har sagt det før: Med WD40 og en rulle gaffatape kan man altid trække en McGyver op ad lommen...

Line - som aldrig går i byen uden sit McGyver-kit -

• #6   11. jul 2006 husk for gud skyld en papir clips også !! ( Mcgyver 4 the win). jeg er godt nok smed, men hverken rustfri - rustfast - rustløs - ..... kun rusten smiley så ja tak, lidt WD 40 kunne måske hjælpe her ;]

• #7   11. jul 2006 Janz.... du som smed kunne måske fortælle mig, om det lyder helt hen i hækken med at lave et lille mellemrør?

Jeg synes det virker som en smal sag... hvor svært ka´ det vær´ ikk´? Det skal jo bare have en lille vinkel så ptten kommer en smule indad mod baghjulet; men hva ved jeg, det er måske mere bøvlet end som så.

Hvad så hvis jeg istedetfor anskaffer mig et mellemrør fra en anden cykel. Rørdiameteren skal vel passe og så skal bøjningen passe... så kan jeg vel bakse det på sådan smiley

• #8   11. jul 2006 Hej marc
    jeg boer i korsør så der nok lidt langt.men tjæk lige min profil der er lidt hjemme byg.
    mv Smeden

• #9   12. jul 2006 Hej Kenneth

Hehe ja ok, hvis jeg kigger på dit hjemmelavede udstødning skulle sådan et lille mellemrør jo egentlig ikke være det helt store problem.

Tror ellers også jeg har fundet en "rustfri smed" her i byen... når jeg tænker over det er der sku nok en del af sådanne her i omegnen, skal jo bare kigge i de gule sider; men ville da lige høre herinde først smiley

Kommentér på:
Rustfri smed Sndr.Jylland?

Annonce