1.232 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mc-tur til Sydfrankrig Mc-tur til Sydfrankrig

Hej folkens

En kammerat og jeg skal på tur til sommer i Nice.
Derfor ville jeg lige høre om der er nogle som har været på mc omkring sydfrankrig. Om der var nogle som kunne anbefale nogle ruter i bjergene dernede osv. (Oplevelser og attraktioner alt hvad i nu vil skrive)

P.S. Der køres på racer cykler, så nogle gode sving ville være toppen!!

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc-tur til Sydfrankrig
  • #1   1. maj 2013 Har været i området 3-4 gange, kør en tur op og se Gran Canon du Verdon og ned forbi Lac de ST. Croix og en tur hen til ST Tropez og videre til Monaco med en afstikker opad mod Menton (rally Monte Carlo ruten!

• #2   1. maj 2013 Hmm. Minimal afstikker at nappe alp'd'huez på vejen derned,- den ar altid underholdende, måske især den lange "bagvej" langs bjerget ned igen, gennem gamle tuneller og smalle snørklerier, - men generelt går i ikke galt i byen med dagsture i bjergene oppe bag Nice.. Der ER ALT fedt..!!
    Afsted med jer..;-)
    (Er der tid til et smut ind i Italien, - oppe bag Sportorno, er der fedt.. (Også fedt))
    (Pis'misundelig er man jo ikke..!! ;-))

• #3   1. maj 2013 Takker mange gange Asger og Henrik.
    Til jer andre SKRIV ENDELIG hvis i har noget info.

Vi er to unge som køre på gsxr og cbr hvis der skulle være nogle som er nysgerrige.
    Vi skal bo i centrum a Nice. Ferielejlighed med kælderparkring med KODE smiley

profilbillede
  • #4   1. maj 2013 Hmm.. Blot et råd hvis jeres kærester møder jer dernede.. Send dem hen til sko/taske markedet i midtbyen, vist - første onsdag i måneden..
    Så har I fri leg hele den dag.. smiley smiley

• #5   1. maj 2013 Isola 2000 er et fint pas ca 100 km fra nice mod italien! Grand Canon du Verdon er ca 100 km nord vest og er 100 km ind til søen og 100km tilbage igen på den modsat side af kløften! masser af sving !!! Den er tit med i TOP GEAR!! GOD TUR .

• #6   1. maj 2013 Verdon kløften er virkelig en tur værd som de andre pointerer, men tag jer lige i agt for de hollandske billister - mødte selv flere gange dem liggende ovre i min vejbane i svingene og der er altså et pænt langt fald ned nogle steder hvis man ryger ud over kanten. God tur - er ikke spor misundelig hehe.

• #7   2. maj 2013 Er nogen ting vi skal huske på, tænker på regler i de forskellige lande vi kører igennem?
    Og jeg takker os lige for svarene:)

P.s glæder mig endnu mere efter og kigget på de ruter:)

• #8   3. maj 2013 Måske I får brug for et par stk af disse.. smiley
    (Afhængig af jeres rute selvfølgelig.. ;-))

http://www.fdm.dk/motorvejsmaerkater

smiley

Kommentér på:
Mc-tur til Sydfrankrig

Annonce