{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Indreg. og værdisætning af mc {{forumTopicSubject}}

Nu skal i hører.

Jeg har til denne sæson gået og gjort en CX500 c fra 84 klar. Cyklen har stået stille i 10 år. Den har fået nye væsker, dæk, rep. af udstødning, overhaling af front kalibrene + lidt el. Derudover har jeg altid syntes at hele det der syn, indreg. og nummerplade cirkus, har været uoverskueligt, og bedst som jeg troede, at jeg havde styr på det, fik jeg mig en statslig mavepuster.

Nå men den blev så synet i går trods lidt besvær med en prøve plade, der ikke var hvor den skulle være.
Jeg fik så at vide af synsmanden, at han ikke kunne indregistrere den, men at jeg i stedet skulle til motorkontoret i Aalborg.

Javel så, intet problem. Der kører jeg så ud i dag med mine papirer.
Da det så bliver min tur til at snakke med skranke damen, siger hun til mig "Jamen det ser jo fint ud, jeg får lige sat en værdisætning i gang"......

A hva for noget. Nå men hun fortæller mig så, at den skal værdisættes, fordi den ikke har været indregistreret i de 10 år..... "okay så, herregud, hvor lang tid kan det tage" spørg jeg efter. Hun svare prompte " Et par uger".

Suk, men så kan jeg vel hente pladen i Brønderslev, i stedet for at skulle til Aalborg.... Nope, jeg skal en tur til Aalborg igen, når der er gået ET PAR UGER.

Tak fordi I gad læse mit sure opstød/frustration.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indreg. og værdisætning af mc
Kommentér på:
Indreg. og værdisætning af mc

Annonce