1.402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Martin Rath K
Martin Rath K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Salg af mc Salg af mc

Hejsa smiley

Jeg er ny herinde på dette forum, men håber stadig mit spørgsmål vil blive taget seriøst og svaret på, hvis det er muligt.

Jeg har fået foræret en mc af nogle nære venner, men da det er en 400cc og reglerne lige er blevet ændret, har jeg i sinde måske at sælge den, og købe en 125cc i stedet.

Jeg fylder atten lige om snart, og hungrer efter at komme ud på vejene.

Mcén jeg har fået foræret er en rigtig fin Kawasaki z400.

Hvad ville i vurdere den til?

MVH
Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af mc
  • #1   9. jan 2013 Da du har fået den gratis, er hver en krone mere end du har givet.. Se hvad andre står til og sæt den som den billigste.

• #2   9. jan 2013 Gratis eller ej. Har den stadig en værdi.

Check divs salg sitet dba etc

• #3   9. jan 2013 havde jeg foræret dig en mc, ville jeg ha været ked af hvis du bare solge den..

nu kender jeg ikke dit forhold til ham der har foræret dig den..

men jeg havde beholdt den de 2 år til dit kørekort var stort nok til den, og så købt bare købt den 125èr oven i..

• #4   9. jan 2013 5-8.000kr ikke meget mere end det.

• #5   9. jan 2013 stil den i et hjørne i garagen , hvis den er givet af nære venner

• #6   9. jan 2013 Behold den.. Du vil blive ked af det senere hvis du solgte den.. Find du hellere pengene til et eller andet du kan fræse rundt på i de to år, og så nyd Kawa'en når du bliver 20. Det er jo kun 2 år, selvom det virker som lang tid.

• #7   9. jan 2013 Jeg kan godt forstå du tænker sådan Nicky.
    Jeg har snakket med vedkomne om det, havde det nemlig selv på samme måde som du skriver. Han sagde at motorcyklen ikke betyder mere for ham nu. Det var hans første mc, men betydningen røg da de sorte plader blev pillet af da han købte ny.
    Han forærede mig den under forudsætning af at jeg kunne køre på den som atten-årig. Da jeg ikke kan køre på den før om to år, siger han jeg kan gøre med som jeg har lyst.
    Tak for svar til i andre smiley

• #8   9. jan 2013 Det kan godt være du har ret Thomas.. Men to år virker nemlig som lang tid.

• #9   9. jan 2013 Opret en annonce, Skriv at du gerne vil modtage bud. Og se hvad der dukker op. Den ser umidelbart fin ud, måske findes der en libehaver derude smiley og bliver den ikke solgt, så har du den om 2 år ( og de er væk på et split sekund... tro mig :-))

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #10   9. jan 2013 Er enig med Nicky. Hvis de har foræret den som tjeneste til dig, vil det være lidt taktløst at sælge den.

Få den droslet og nyd den i de to år, til du kan pille droslingen af smiley

• #12   9. jan 2013 Har lige siddet og luret lidt mere på din Kawa. Du burde seriøst beholde den.. Det er minimalt hvad du kan få for den.. Men den ser ud til at være i rigtig fin stand. Og der er jo et eller andet over at have sådan en klassiker stående. Og hvis du er til det klassiske look, kan den blive til et rigtig fedt projekt. Café/ skrambler eller bobber.. Mulighederne er mange.

• #13   9. jan 2013 @Anders k.

Prøv lige at læse Martins første indlæg igen smiley

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #15   9. jan 2013 @Brian S: Jeps, var for lang tid om at poste, så Martin nåede at opklare inden smiley

• #16   9. jan 2013 jeg vil ogsaa lige sige, kunne vaere sjovt og beholde den, hvis du saa evt selv kan passé og pleje den de naseste 20aar ud I fremtiden, saa har man stadig et pragt eksemplar I garagen smiley og vise frem for drengene smiley

• #17   9. jan 2013 Behold den!. Du får ingen ting for dem, bare lige for at vise dig mulighederne i den så check det link her
    http://www.returnofthecaferacers.com/2012/06/kawasaki-kz400-bolo-sht.html

Så om 2-3 år, ser vi gerne der bliver oprettet et foto album der hedder [Kawa Z400 Cafe Racer Of The Year] i dit navn! =)

• #18   9. jan 2013 Ta' dog dit kort i Sverige eller Tyskland, så må du køre på den når du bliver 18...

• #19   9. jan 2013 Martin mit bud er at beholde den kawa til om 2 år, og så købe den her til 8900 (link fjernet) den vil være lovlig for dig at køre på.
    Den kawa er rigtig flot velholdt.

• #20   9. jan 2013 Tusind tak for alle jeres indlæg. Dejligt at høre andres mening i stedet for kun min egen smiley
    Jeg tror umiddelbart jeg vælger at beholde kawaén. Ideen om at bygge den om lyder rigtig spændende og lige noget for mig!!!

Linket fra Rene C satte hurtigt tanker igang i hovedet på mig. Tror det bliver et rigtig fedt projekt!!!

Fortsat god aften og igen tak for div svar! smiley

• #21   10. jan 2013 Det her er billigt (link fjernet)

• #22   11. jan 2013 Hej Martin. Jeg har en Cagiva Mito 125 ccm årg 2000 til at stå,hvis du er intra.Kunne også være intereseret i en byttehandel med din kawasaki. vh Stefan. bare ring. tlf 42968965

Kommentér på:
Salg af mc

Annonce