973 visninger
|
Oprettet:
Salg af mc {{forumTopicSubject}}
Davs folkens.
Jeg er ret ny til alt det her motorcykel og så meget som jeg elsker det må jeg bare indrømme at jeg nogle gange befinder mig på dybt vand.
Jeg har en XJ 600 som ikke køre lige pt. Det er noget med gearkassen der ikke er helt godt og jeg skal bare af med den nu. Kan det betale sig at få den fikset og synet og så solgt eller skal jeg afregistrerer den og sælge den som reservedel/projekt?
Jeg har ikke fået den kigget på for jeg har ikke tid til at fragte den til en mekaniker...
TTak på forhånd og spørg endelig hvis der er noget.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 76 MC-er: 15 Emner: 47 Svar: 2.833
maj 2019
Følger: 2 Følgere: 16 Emner: 12 Svar: 14
Men det vil jeg lige kigge på
jun 2008
maj 2019
Når jeg starter min cykel i neutral står den og siger en lyd som jeg for 2 år siden fik af vide af min mekaniker der ikke var noget galt med. "Det er bare koblingen der ikke har 0 tolerance" eller sådan noget sagde han. Den lyd er så blevet meget højere og mere voldsom på det seneste. Den går dog næsten væk hvis jeg giver den gas i neutral så jeg ved ikke lige hvad det kunne være og min mekaniske forståelse ud fra lyd er begrænset
jun 2008
maj 2019
Jeg gav 17 for den for 3 år siden og den har kørt en del siden og fået et par ridser her og der. Men den har været holdt efter bogen så jeg kan ikke forestille mig at der er andre problemer end det store jeg prøver og finde en løsning på nu.
maj 2019
jun 2008
jan 2015
Følger: 4 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 678
Det tager sindsygt meget tid at sælge i stumper.
Annoncer, snakke med 14 købere, stå og pille dele af , og efter 2 år når du har solgt de 14 dele står du stadig med en næsten hel cykel - der nu bare er et lig.
Det klart hurtigste er at køre den til mekanikeren. Og så sælge den som ny serviceret.
Og det koster nok 5k hos mekanikeren men til gengæld kan den sælges.
Det er svær/umulig at sælge som den er nu til meget mere end 5000 kr
Salg af mc