Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tur til Italien
  • #1   13. nov 2012 I skal da helt sikkert igennem Stelvio Passet, fantastisk op og nedkørsel!

• #2   13. nov 2012 Som Lars foreslår kan i tage turen ind i Italien over Stelvio. Vi har boet på hotel Mondschein i Eggen, 15 km øst for Bolzano, når vi tager derned.
    Det ligger på vej mod Canazei og Cortina, et område der er virkelig lækkert at køre rundt i. Hotellet har masser af kort og forslag til ture også guidede, kan varmt anbefales. Gross Glockner kan tages på vej hjem.

• #3   13. nov 2012 Stelvio er slet ikke så fed ift. hvad der ellers er dernede.

Hvis man går til den kan i nå +30 pas på en dag, hvis i tager udgangspunkt i Arabba.

• #4   14. nov 2012 Kør ind i Østrig ved Garmisch, Tysklands højeste bjerge bla. Zugspitze, følg Øtztal og kør op over Timmelsjoch ind i Italien og Trento dalen, for at ramme Garda, kør derefter på vestbredden, drej ind i et "hul" i klippesiden, for at kravle opad mod Hotel Panorama i Tremosine I kommer derved igennem Brasa slugten som er Europas mest unikke klippeslugt, Prøv at søge Brasa på Youtube, eller se min lille video på FB.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #5   14. nov 2012 Forøvrigt er Stelvio i forået ofte ikke muligt.... og så er ruten som Asger M beskriver "godkendt" smiley

• #6   14. nov 2012 Jeg har 3 gange boet på det sted som Preben foreslår og kørt området tyndt,. det er meget mere varieret end Stelvio.
    Kan varmt anbefales. http://www.hotel-mondschein.it/

• #7   14. nov 2012 Jeg ved ikke hvornår i skal dernede i foråret så ved ikke om det er mligt at køre i alperne.. men jeg har været der 2 gange..

http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/off_topic/14638-motorcykelrute_i_bil

Stelvio er fedt at besøge, men det er ikke ret fedt at køre der fordi der er for meget trafik (det er der så nok ikke om foråret) men på VEJ TIL stelvio, er pisse fedt.. især davos byder på de bedste veje, og generelt er der mange km ruter omkring davos Schweiz..

send pb for detaljer med kort osv..

• #8   14. nov 2012 Stelvio åbner sent i foråret pga sne,. om sommeren er det et rent tivoli og mere noget folk gør for at sige "ben there done that" man kører i lange slanger af motorcykler op af bjerget, for at ende på toppen med pølseboder og souvenirshops. Dolomitterne og området omkring Bolzano har masser af bjergpas og extrem fine veje med udfordringer og hvis man snupper Gross Glockner ( hvis den er snefri ) på vejen hjem, så har man en storslået tur.

• #9   14. nov 2012 Tak for vejledningerne, vi kører nok midt i Maj, så jeg håber det meste sne er væk fra vejene.

• #13   14. nov 2012 Jaeee, Timmelsjoch og allerede derfra og ned mod trento, mærker man det milde Middelhavs klima. Hjemad fra Garda, tog vi op over mittenwald, dog ikke den store succes, nysne på toppene, 2-3 grader og snesjap i Juli, DET var sku synd for Ducatien, incl. pilot og passager.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #14   14. nov 2012 @Hans Henrik: Vrøvl... fra maj måned er "den anden side af Brenner" da ganske godt og med godt vejr - foråret har været igang i noget tid! Bare man holder sig fra de vilde alpeture, f.eks. Stelvio pga. sne mv.

• #15   14. nov 2012 Passende etape første dag: Motorradhotel i Lerbach, Harz,et af Magsinet "motorrad und Reisens fine hoteller,har prøvet flere af dem i De og Au, kan varmt anbefales, anden dag kan Schwarzwald så nås, osse fint med prægtig natur og bjergformationer og på 3. dagen kan Garda søen nemt nås!

• #19   12. jan 2013 Har ingen aktier i det, men er 3 timer fra Stelvio...

http://www.hausstrela.ch/dansk-home.html

• #20   13. jan 2013 Stelvio er 3000mpå toppen ved hotellet

• #22   23. jan 2013 Nej hotellet ligger jo ikke helt på toppen, toppen er der hvor boderne plejer at være...

• #24   23. jan 2013 Bingo! Men kan godt se jeg skrev hotellet i første omgang smiley det er ret sjovt at være i den højde, hvis man tager der til så synes jeg man skal forsøge at løbe op af det bjerg hvor stenhytten ligger helt på toppen, man går kold efter 50m pga iltmangel

Kommentér på:
Tur til Italien

Annonce