{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

omreg. syn / afmeld syn ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt mc, som er indregistreret 3måned 2008, hvis jeg vælger at omregisteret den, skal den så synes ?

Hvis jeg nu derimod, vælger at pille pladerne af den, og så først sætter plader på til foråret og dermed også først skal betale forsikring der, skal jeg så synes den så synes for at få plader på ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  omreg. syn / afmeld syn ?
  • #1   2. okt 2012 nej først efter 5 år. Til første spørgsmål

Andet spørgsmål ja da gamel ejer vel stadig står som ejer, gætter jeg på.
    Dog hvis du pilder plader af men får den i dit eget navn, mener jeg ikke den skal synes, da den kom i dit navn inden de 5 år var udløbet. Og så kan du sætte plader på til foråret

• #2   2. okt 2012 til andet spørgsmål, det vil vil også sige at jeg skal omregistrer den og så afmelde den ?

• #3   2. okt 2012 Du kan pille pladen af nu og så vente med at få indregisteret. Skal du undgå syn, så skal den indregistreres igen før den fylder 5 år. Der er ingen grund til at omregistere nu, for så skal du til at bøvle med forsikring og du får opkrævning for vægtafgift.
    Vent til det tidlige forår.

• #4   2. okt 2012 tak Matthias H.M. det var lige det svar jeg søgte !! for det var også det jeg havde af planer smiley

Kommentér på:
omreg. syn / afmeld syn ?

Annonce