957 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Heldig GIXèr Heldig GIXèr

På hjem fra arbejde, kørende på Vrangbækvej v/ved Frderikshavn-
Det er en vej med mange "blinde" sving, Jeg kører i min bil med 55-60 km, man må køre 80. I et sving kommer en blå/hvid Gixer i svinget med nedlægning, desværre i min side. Med 34 år på motorcykel giver hurtighed og drej i stedet for at bremse, jeg smider bilen ud i rabatten.
Havde jeg ikke gjort det, havde de klasket frontantalt ind i mig.
MEGET MEGET HELDIG GUT OG KVINDE.
Tror han skal sætte sin Suzuki ind for i år, skamme sig og aldrig have en bag på, før han lærer at kører ordentligt i sving.
KÆFT DET VAR TÆT PÅ.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heldig GIXèr
  • #1   24. sep 2012 Mon ikke også de begge skal have rent undertøj på?
    Man kan da kun håbe at sådan en oplevelse giver en lærestreg der gør at sådan noget aldrig sker igen - næste gang er de måske ikke så heldige.

• #2   24. sep 2012 Det er ellers et godt stykke vej, men der er ikke meget udsyn og lidt for mange landmænd for min smag.

• #3   24. sep 2012 må indrømme, at jeg har gjort samme fejl på min cykel.. havde dog ingen bagpå... men kom hurtigt over en bakke, uden udsyn, og pludselig drejer vejen meget skarpt.. der kom sku selvfølgelig også en bil, men heldigvis, så der en ung og kvik dreng bag rettet.. stoppede selvfølgelig op, og kørte tilbage for at undskylde.. men da han fortalte at han var glad for, at der ikke skete noget, nu hvor han kun var 16 år, og mor og far, ikke vidste, at den markbil, kunne andet end at køre på mark, så skældte jeg ham lidt ud:) så held i uheld;)

• #4   24. sep 2012 men kun lidt jo;)

• #5   24. sep 2012 Godt reageret!

• #6   24. sep 2012 Sgu

• #7   25. sep 2012 Det samme skete for mig bare omvendt... var på min mc i går, en brian (det var en BMW), kommer slingerende ud af en rundkørsel i høj fart i modsatte vognbane af min, pludselig mister han kontrollen og ryger over i min, 100 meter væk fra mig. phew... jeg blev også gal... hvis han ikke kan finde ud af at drifte eller holde nalderne fra det, bare fordi det regner så sælg den baghjulstræk slæde >.<..

Men nice regeret , er sikker på de begge er meget glade for det valg, skete der noget med bilen så?

• #8   25. sep 2012 Nej Der skete ikke noget med bilen tror jeg, det lød godt nok voldsomt i rabatten.
    Men er Renualt er jo verdens bedste bil................. aaaa bare for sjov, det er en blå bil, det bedste der kan siges om Renualt

Kommentér på:
Heldig GIXèr

Annonce