2.708 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Anders K
Anders K
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207

Blev blitzet på Jagtvej :( Blev blitzet på Jagtvej :(

Øv bøv, så sidder man lige i sine egne tanker på vej på arbejde og *BLITZ* så havde jeg ladet yamahaen løbe lidt for stærkt. Surt.

Burde være til at overskue, så ned og klokken stod på 63, men minimum er vel 1000 kr.? Måske ender den på 1500?

Til info står den på Jagtvej lige ca. 300 meter før man når Østerbrogade (i København)

Ville bare lige dele med de københavnere der kører den vej.

/Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blev blitzet på Jagtvej :(
  • #1   21. sep 2012 Efter sigende så skar der ikke noget da du er på Mc Så forsat god dag
    men vil da gerne høre om der kommer noget

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

#2   21. sep 2012 Nogle af dem skulle vist have et kamera i vinduet, men hvem ved. Måske er jeg heldig smiley Skal da nok give en opdatering, hvis jeg hører noget fra dem.

• #3   21. sep 2012 Steffen hvorfor sker der ikke noget? Fotovogne har et kamera foran til at tage et billed af motorcykel nummerplader og den bagerste nummerplade på biler osv.

Jeg har ihvertfald fået et billed af min bagerste nummerplade hver gang jeg er blevet blitzet og det står også på et af deres papirer som ligger i brevet smiley

• #4   21. sep 2012 søg i forum der er vist 10 tråde og der er 200 forskellige forklaringer

• #5   21. sep 2012 Det er forresten 1000 kr du får. hvis de havde målt dig til 66km/t så havde du fået 2500 og et klip. Hvis de havde målt dig til 65km/t havde du fået 1000 kr og 1500 i højhastigheds tillæg. Kæresten har lige fået et brev ind af døren hvor hun var målt til 65 i byzone og den lød på 2500.

• #6   21. sep 2012 Der er kamera i forruden i langt de fleste fotovogne.
    Jeg har også selv et fint billede af nummerpladen(på MC) på min forseelse smiley

• #7   21. sep 2012 Er blevet bliztet to gange i slagelse by zone med henholdsvis 75 og 80km/t og aldrig hørt noget for det. Det var nogen helt nye mercedes biler der holdte der

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

#8   21. sep 2012 nogge: Av, 1500 i tillæg? De koster sgu dyrt de sidste par km/t.
    Bøder er altid sure penge, men hvis man vil køre liberalt, så man også betale når fælden klapper smiley

• #9   21. sep 2012 Anders K ja det koster ikke gratis at kører for stærkt mere.:) Men hellere 1500 mere i bøde end at få et klip..

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

#10   21. sep 2012 nogge: Helt enig.

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

#11   21. sep 2012 Max: hehe smiley

Nej, det var længere inde, lige inden må når ned til østerbrogade.

• #12   21. sep 2012 Er også blevet blitzet et par gange eller 3 uden at høre noget

• #13   21. sep 2012 Kan jo være en af de vogne som tager billeder for tjek af sikkerhedssele, de blitzer vel bare alt der kommer forbi.

• #14   21. sep 2012 http://www.facebook.com/SjaellandPolitiRazzia?filter=1

• #15   21. sep 2012 Du behøver da ikke betale når du køre mc, du har jo hjelm på, så hvordan skulle de kunne sige at det er dig som køre?? Så siger de at du skal oplyse hvem der kørte på den, så siger du at det tør du ikke sige fordi du er bange for ham som kørte. Så får du en bøde for ikke at ville oplyse det, den var på 500kr før i tiden så måske den er sat op til 1000kr?? Så næste gang giver du bare mere gas, evt køre på baghjulet forbi han så kan han heller ikke tage billede af nr plade:)

• #17   21. sep 2012 Nogge og Kim Kbh S

De der billeder af nummerplader kunne jeg virkelig godt tænke mig at se - kan I ikke lægge dem op i et fotoalbum?????

grunden til at jeg spørger er, at jeg slet ikke har tal på hvor mange gange jeg er blevet blitzet på MC og mine nummerplader sidder nærmest lodret, og helt det samme er tilfældet for min vanartede søn - INEGEN AF OS HAR NOGENSINDE FÅET SÅ MEGET SOM EN HENVENDELSE BAGEFTER.

---I bil har jeg fået indtil flere, men her er der også en personlig identifikation inde i billedet

• #18   21. sep 2012 Jeg siger ikke at de to herrer lyver, men hver gang jeg hører om blitzbiler med kamera til bagudvendte nummerplader i forruden, så kommer jeg virkelig til at tænke på DR's pejlevogne - kan I huske dem????

• #19   21. sep 2012 Jeg har heller ikke hørt fra mine " blitz " ;o)

• #20   21. sep 2012 En saga om at DR rejste rundt i danmark og kunne "pejle" sig frem til hvor der var et tv tændt hos nogen som ikke betalte licens...

I teorien kunne det godt lade sig gøre, man kan godt måle sig frem til hvor der er et tv tændt (advanceret udstyr) og så slå adressen op og se om der er betalt licens. meeeen mon ik at det er en godnat historie ? smiley

• #21   21. sep 2012 Knud. Jeg er ikke så stolt af mine fartbøder så jeg har dem ikke mere. Men ellers kunne jeg godt. Det kan også godt være at du bare har været usandsynlig heldig at du er blevet fanget af dem som ingen kamera har foran.

Jeg har set det på fjernsyn os. Der var et program hvor man så nogen fotovogne og der var blandt andet en gammel gul transporter som holdte ved et vejarbejde og tog billeder. Forfra og bagfra... smiley

Kender ikke dr pejlevogne men det kan være der snart holder en nede i gården;)

• #22   21. sep 2012 Max gassss
    "Hvis nu man rigtig kører liberalt, så klapper fælden aldrig"
    Hvad mener du med det?

• #23   21. sep 2012 Nogge:

jeg siger jo også, at jeg ikke vil påstå.......men at jeg bare altid kommer til at tænke på.......

Pejlevognene har du med garanti set på fjernsyn, og jeg har også set den gule transporter med kamera i forruden på fjernsyn.....

men pejlevognene er i dag en erkendt skrøne....de havde et formål: at forskrække nogle sortseere til at betale licens. Man smækkede noget antennevæsen på en volvo stationcar og lavede et antal TV-klip med dem...så kunne de skide sortseere lære det:-)

• #24   21. sep 2012 Jonas W:

Max kører i en heeelt anden virkelighed end alle os andre:-)

• #25   21. sep 2012 ^^ hehe ja lige om lidt kommer der sikkert en kringlet forklaring;)

• #26   21. sep 2012 - Knud
    Pejlvognen var nu rigtig nok, men omtalen var helt sikkert mere effektiv end selv vognens evne til at fange tv-signaler:
    http://www.business.dk/media/var-pejlevognen-ren-bluf
    (link fjernet)

• #27   21. sep 2012 du mener ikke det var kringlet max ?? smiley helt normalt er det heller ikke LOL ,

• #28   22. sep 2012 Hmm, sjov tråd egentligt
    - der er en tråd starter som har nosser og står ved sin forseelse.
    - så er der nogen som har hørt noget om noget vedr kamera for og bag i foto vogne.
    - så er der en tøse dreng der råder tråd starter til, at benægte kendskab til føren af mc (sig selv).
    - så er der en tåbe som tilråder liberal kørsel med falske nummer plader. Selvsamme person ville forleden gøre sig til talsmand for mc'ister imod en ny fjollet lov vedr kørekort selvom vedkommende med sine "fine" råd nok snarere er årsagen til at latterlige politikere foreslår den fjollede lov.
    - og så er der et fjols som mener de andre er fjolser.

Jow Jow, mcg er nemlig meget oplysende og berigende især for de teenagere på scooter galleri, som læser med her. De må virkelig føle sig hjemme her på mcg.

• #29   22. sep 2012 Max:

Hunter har bare gelejdet sig væk fra Scootergalleriet, og nu mener han at genkende noget:-)

• #30   22. sep 2012 hunter -> kræv dine skolepenge tilbage for læse kan du da ikke.

• #31   23. sep 2012 Men Max::

Mange gange får du faktisk skrevet noget der meget let læses anderledes end du påstår, det er ment - det er ikke bare i denne streng:-)

....så vidt har Hunter faktisk ret, hvis jeg ellers skal ytre min mening i den sammenhæng

Kommentér på:
Blev blitzet på Jagtvej :(

Annonce