{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

MC skade - Mondux {{forumTopicSubject}}

Hej, har en ven der skade sin mc for snart 6 måneder siden. Den er forsikret ved Mondux, alt blev lavet lige efter bogen, og ingen brok fra dem. Men han har endnu ikke set en regning på selvrisikoen, derfor spørger vi, er det normalt at der kan gå op mod 6 måneder inden man modtager opkrævningen når man er forsikret hos dem? Ville gerne høre fra andre der er kunde hos dem som har lavet skader, hvor langtid gik der inden i skulle betale selvrisiko? Tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC skade - Mondux
  • #1   13. sep 2012 nu har jeg ikke stået i pågældene situation, men du kan være 95% sikker på at den nok skal komme. om ikke andet finder de den til års revisionen;o)

• #2   13. sep 2012 Jeg er også kunden ved dem, og selvom jeg ikke har lavet nogen skade osv, ringede jeg til dem i sidste uge, fordi jeg ikke kunne forstå hvor regningen på forsikringen kom. Den rare dame fortæller mig at de har fået et nyt edb system og at alle deres ting kan tage lidt længere tid den nærmeste fremtid.. Jeg var dog stadig forsikret selvom jeg ikke havde fået det nye girokort.

• #3   14. sep 2012 Klart klart, policen gælder fra den dag der er hevet nr plader som minimum, og hvis ikke de sender deres girokort er det din fordel, forudsat du ikke bruger pengene inden:)

• #4   15. sep 2012 Min ven totaltskadet hans ninja 250, og efter 1½ måned venter han stadig på pengene fra mondux (kasko var på), men det er vidst meget normalt med den ventetid...

Mondux nægtede desuden at forsikre ham igen.

Kommentér på:
MC skade - Mondux

Annonce