{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Fox V
Fox V
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 30

Hvordan montere man Rizoma Flasher Relay på R1 05 {{forumTopicSubject}}

Er der nogle som kan forklare mig hvordan man montere et Rizoma flasher relay på en R1 05 model ?

Det stik som følger med Rizoma relæet har 3 ledninger,

Grøn, Sort og Brun
og på selve relæet står der
G, L og P

For det første er jeg lidt i tvivl om hvilken ledning som går til hvilket bogstav, men derudover når jeg så tager det originale relæ af motorcyklen, kan jeg se at der kun er 2 i modparten.. og i rizoma relæet er der som sagt 3.. hvilken ledning skal gå til ingenting ?

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan montere man Rizoma Flasher Relay på R1 05
  • #1   8. sep 2012 Jeg ved ikke om du kan bruge den her
    (link fjernet)

• #2   8. sep 2012 jeg monterede mit ved at sige til værkstedet jeg skulle have sådan nogle stumper på, og så var de monteret da jeg hentede den smiley

• #3   9. sep 2012 Hvis jeg lige må indskyde en hurtig bemærkning...
    Min erfaring med Rizoma er mildest talt elendige.
    Personligt ville jeg bytte/få penge retur for det Rizoma og anskaffe noget andet.

Rizoma's produkter er i top mht design, men kvaliteten er HELT i bund!
    Søg blot på Rizoma i forummet og du vil erfare at der er rigtig mange der er utilfredse.

Mvh

• #4   9. sep 2012 jeg har haft mine rizoma stumper på i 4 år og 38.000 km, og har ikke haft nogte der minder om fejl på det

• Fox V
    Fox V Tilmeldt:
    apr 2006

#5   9. sep 2012 Mange tak for svaret | Gullif |, det ihvertfald bedre end ingenting..

I forhold til kvalitet osv, er det slet ikke et valg jeg selv har taget, der var monteret rizoma nummerpladeholder samt lys på cyklen da jeg købte den, må dog konstatere at de blinker for hurtigt, og skal derfor bare have løst det..

• Fox V
    Fox V Tilmeldt:
    apr 2006

#6   10. sep 2012 Et sidste spørgsmål..

Er der nogle som kan forklare mig hvorfor det er nødvendigt at montere stel på et rizoma relæ, eftersom det ikke ser ud til at der er monteret stel på det originale relæ ?

Kommentér på:
Hvordan montere man Rizoma Flasher Relay på R1 05

Annonce