931 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Job i udland + køb af mc, intet passer sammen! Job i udland + køb af mc, intet passer sammen!

Hej.

Står i et lille dumt dilemma, og ved ikke hvad der ville være det mest fornuftige.

Jeg stod her for en lille uges tid siden og regnede med et job på Lanzarote (Club La Santa) - men eftersom kontakt personen, ikke ringede tilbage som aftale, og heller ikke de følgene dage, regnede jeg med, at jeg ikke kunne bruges alligevel.
Så jeg begyndte og kigge på mc, og fandt allerede en, og ved godt jeg altid bare kan købe en anden - men - hvor dumt ville det være, at købe en mc nu - og så lade den stå min. 9 mdr (som er minimums ansættelses perioden)

Står nemlig og næsten har aftalt det hele - og mange tak til dig Michael og Sajmon - sender jer lige en besked senere, eftersom købet nok ikke bliver til noget, medmindre der ikke er så meget at tabe.

Altså spørgsmålet er kort og godt - kan det betale sig at købe en mc (z750 08, ca 9100 km til 66.000) nu og lade den stå i garage et års tid og så bruge den - uden et tab på alt for meget.
Selvfølgelig kan man ikke garantere noget - og hvis prisen på cyklerne ligger på de 55-60 kg næste vinter, så er det jo ikke så stort et tab alligevel.

Håber i forstår mig - ellers skriver jeg lige tilbage kl. 21

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job i udland + køb af mc, intet passer sammen!
Kommentér på:
Job i udland + køb af mc, intet passer sammen!

Annonce