3.619 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

LIFAN går ud når man sidder på sædet, hjælp ? LIFAN går ud når man sidder på sædet, hjælp ?

Hej MCG

Jeg har et problem med min kones Lifan 250-4 årgang 2007.

Når jeg sidder på det alm. sæde og forsøger at starte den via starteren, så vil den ikke starte. Står jeg ved siden af motorcyklen, eller sidder jeg på passagersædet, så er der ingen problemer, og den starter som en mis.

Under kørslen kører den upåklagelig hvis jeg sidder på passagersædet, men rykker jeg ned på det alm. sæde - hvor man jo skal sidde - begynder den at hoppe frem og tilbge helt vildt (som om den ikke får nok benzin) og omdrejningstælleren kører op og ned. Slipper jeg så gassen går den ud med det samme, og jeg kan ikke starte den før jeg flytter mig fra sædet.

Jeg har forsøgt at løse problemet med nye tændrør og tømt karburatoren for benzin, men problemet er der forsat.

Det er vildt mærkeligt. Måske får den falsk luft (utæt pakning) eller er det for lidt benzin den får. Nogle forslag ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LIFAN går ud når man sidder på sædet, hjælp ?
Kommentér på:
LIFAN går ud når man sidder på sædet, hjælp ?

Annonce