[Lifan-Raket] Går skidt i tomgang [Lifan-Raket] Går skidt i tomgang
Hey bikers
Har været så "heldig" at få svigerfars kina-fræser aka græsslåmaskine smidt i nakken.
bæstet har sofar trillede sølle 1400 km.. Da den blev læsset af i min indkørsel ankom den med disse fantastiske egenskaber.
Jeg har skiftet tændrør på kamelen og renset karburator. Tanken har været tømt og renset for slæver og gammelt flybenzin
Men den kære kina raket, går stadigvæk ikke super godt. Det som om hun ikke kan ta den.. altså gassen.. vrider jeg hendes roulade mister hun pusten, tøffer og fiser lidt og så kommer gassen.
Hvis jeg så tager hende ud i offentligheden og kører hende lidt kælent på vejen, vrider hendes roulade helt rundt tøffer og fiser hun lidt. og så køre hun... Jeg har ingen problemer i de høje omdrejninger når vi sammen hammer der ud af med hele 80-90 km/t
Tomgang er lort, op i hastighed er lort, men ingen problemer når vi er kommet op i fart
Nogen der kender til dette?
Skla måske siges at svigermaskinen har holdt hende fanget i garagen og ikke kørt på hende i 2 år.
okt 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 1
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 430
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
apr 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 6
Tobias H, det har jeg tænkt lidt på, men hvis der var noget som var lettere for sådan en toilet smed som mig så ville jeg da prøve det af først
apr 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 6
Det er og bliver noget lort.... det har jeg slet ikke ændret syn på...
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 430
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.022
[Lifan-Raket] Går skidt i tomgang