785 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hvad gør i med bagagen? Hvad gør i med bagagen?

Jeg satser på en rimelig solotur her i ferien, mod Sverige og måske Norge.
Jeg vil gerne ind og se lidt hist og her, og regner ellers med at overnatte et eller andet sted i skoven (midlerne er ikke lige til hotel)
Jeg mangler lidt gode ideer til hvad fanden jeg gør med alt mit skrammel når jeg vil ind og se et eller andet.
Jeg har kun stoftasker til dyret, og det er ikke ligefremt optimalt at slæbe rundt med telt, sovepose og hvad jeg ellers har med.
Jeg har selvfølgelig altid nøgler, pas, papire og ligende på mig, så det er ikke noget kæmpe tab, men aligevel nederen, at skulle hjem pga. der er en der har stjålet ens dåseleverpostej.
Hvad gør i med bagagen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør i med bagagen?
  • #1   12. jul 2012 Har altid bare ladet det sidde på .....

• #2   12. jul 2012 Sjovt du siger det, har selv gået og tænkt på en tur efter stort set samme princip. Allemandsret er sku smart, når man er på et budget smiley

Jeg vil da tro at det ikke bliver noget problem, og da slet ikke hvis du er lang pokker i vold væk fra civilisation. Jeg ville tage værdigenstande med mig, som du nævner, og så evt. låse hjelmen fast, så man ikke skal slæbe den med. Men et telt fra harald skrald, og en dåse makrel i tomat gider man vel ikke gøre sig til tyv for, hva?

• #3   12. jul 2012 Jeg lader det også sidde på, man kan jo ikke slæbe rundt på det hele

• #4   12. jul 2012 Nu var tanken jo nok lidt at man var på et lidt stramt budget. Så er det måske ikke lige så oplagt at investere i hårde tasker med lås og hele påstyret.

Men jo, du har en pointe. Hvis eller skidtet bare er klemt på plads under en hård spændt elastikstrop, så er det jo ikke lige noget man løber med..

• #5   12. jul 2012 Har lige kørt 6.000km uden at gøre noget særligt købte en lås til at låse hjelmene fast med. http://www.touringshop.dk/product.asp?product=481

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #6   12. jul 2012 Hvis du har de "vigtigste" ting med på dig... dvs. telefon, penge, kreditkort mv. og udelukkende har gepäck siddende på cyklen, så tvivler jeg meget på, at nogen som helst vil turde at røre skidtet! Og skulle du miste din dåsepostej, så køber du bare en som ikke er løbet ud for sidste salgsdato! smiley

• #7   12. jul 2012 Har kørt i Sverige tyskland DK og 9 uger i Usa uden at miste noget. Selvf. har jeg altid mine papier pas og penge med mig

• #8   13. jul 2012 Er kommet hjem fra Norge i denne uge.
    Hvis man campere på campingpladser er der ikke den store risiko.
    Min kammerat havde bløde tasker og han manglede aldrig noget når han kom tilbage til sin mc.
    Det koster mellem 130-160 nkr at ligge på campingpladser, det er ikke noget der vælter budgettet, og muligheden for at gå i bad hver dag er absolut et plus efter en lang dag på ryggen af dyret.

• #9   13. jul 2012 Brug nogle tasker du kan låse, og så evt. lås dem sammen med din MC vha. en kædelås smiley

• #10   13. jul 2012 Lad lortet sidde på... Der er ikke nogen der gider rende med dine sure underdrenge... og er der, så lad dem da få dem!

• #11   13. jul 2012 jeg har købt sådan en noget ligne, med alarm i ,man lige kan køre gemen tasker jakke osv...

http://www.touringshop.dk/product.asp?product=481

den er jeg godt tilfreds med.. den hyler hvis nogle fumler med den..
    og nej rune... ingen skal rende med noget af mit... heller ikke sure underdrenge..

mvh

Kommentér på:
Hvad gør i med bagagen?

Annonce